رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ؛

عزم دولت و مجلس برای تکمیل پروژه‌های مردمی و خیرین در بودجه ۱۴۰۲

تهران (پانا) -رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان اظهار کرد ردیف اعتباری بودجه سال ۱۴۰۲ در ردیف خیرین ۴۹.۲ درصد رشد دارد که نشان از عزم دولت برای توجه به مشارکت مردم و خیرین دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
عزم دولت و مجلس برای تکمیل پروژه‌های مردمی و خیرین در بودجه ۱۴۰۲

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا خان محمدی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان، اظهار کرد: ردیف اعتباری بودجه سال ۱۴۰۲ در ردیف خیرین ۴۹.۲ درصد رشد داشت که نشان از عزم دولت برای توجه به مشارکت مردم و خیرین دارد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به این که ۵۰ درصد از مدارس با مشارکت خیرین در حال ساخت است، اظهار کرد: ویژگی که در نگاه خیرین استان اصفهان وجود دارد، انجام کارها با رویکرد نگاه به آینده است.

خان محمدی با تاکید بر اینکه وظیفه ما تکریم از خیرین مدرسه ساز است اما فاصله زیادی با کار خیر خیرین داریم، گفت: آنچه باید در رویکرد نوین مدرسه سازی مورد توجه قرار گیرد، مدرسه یاری در کنار مدرسه سازی است، به طوری که اگر خیرین در کنار مدارس احداثی خوب قرار گیرند باعث آبادانی و دوام بیشتر مدارس خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان تلاش دولت و مجلس بر تکمیل پروژه های خیرین، اظهار امیدواری کرد تعهدات دولت هرچه زودتر انجام شود.

خان محمدی در پایان گفت: خیرین مدرسه ساز مصداق فَاستَبِقوا الخَیرات هستند، ما نیز تلاش می کنیم پروژه های نیمه تمام خیرین را در اولویت قرار دهیم و تمام اهتمام خویش را معطوف به این مهم خواهیم کرد تا به امید خدا و در سایه الطاف اهل بیت به خصوص حضرت زهرا (س) که در آستانه تولد آن بانوی بزرگوار قرار داریم، هیچ دانش آموزی به خاطر کمبود مدرسه استاندارد از تحصیل بازنماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار