رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در دیدار با قائم مقام رسانه ملی:

رسانه ملی رکن مورد توجه تعلیم‌وتربیت در سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش است

تهران (پانا) - در دیدار رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با قائم‌مقام رسانه ملی در ساختمان شیشه‌ای جام جم، طرفین بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رسانه ملی رکن مورد توجه تعلیم‌وتربیت در سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی عصر روز گذشته در ساختمان رسانه ملی با وحید جلیلی قائم مقام رئیس صداوسیما دیدار کرد و در خصوص ابعاد فعالیت‌های مورد انتظار از رسانه ملی جهت کمک به سازمان نوسازی در پیشبرد ماموریت‌ها با قائم مقام سازمان صدا و سیما گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با برشمردن حجم و اهمیت کار خیرین در امر مدرسه‌سازی، توجه هنرمندانه به رویکرد مردم نیک‌اندیش ایران در خدمات مومنانه و خدا پسندانه را ضروری دانست و بر توجه ویژه به سرمایه‌های اجتماعی حاصل از این امر مهم در رسانه ملی تاکید کرد.

خان محمدی رسانه ملی را رکن مورد توجه مجموعه تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معرفی کرد که می‌تواند در معرفی خدمات و طعم شیرین شور و اشتیاق خیرین در امر مدرسه سازی هنر نمایی کند.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل سازمان نوسازی مدارس کشور در ایجاد بستر مناسب برای تهیه محتوای فاخر رسانه ملی در امر مدرسه‌سازی گفت: تولید برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی،‌ دعوت از خیرین و نیروهای جهادی مدرسه‌ساز به عنوان میهمان برنامه‌های مختلف، برگزاری مسابقات فرهنگی، توجه به پوشش مناسب خبرهای حوزه مدرسه‌سازی اعم از افتتاح و کلنگ‌زنی به‌ویژه در شیکه‌های استانی می‌تواند به توسعه خدمات در حوزه مدرسه‌سازی کمک کند.

خان محمدی در ادامه گزارشی از روند فعالیت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ارائه خدمات و نیز میزان مشارکت خیرین ارائه کرد.

وحید جلیلی نیز در این جلسه با اعلام آمادگی رسانه ملی جهت کمک به پوشش اخبار و رویدادهای حوزه مدرسه‌ساز، برتوجه ویژه و هنرمندانه به مقوله ورود مردم به عنوان خیر مدرسه‌ساز تاکید کرد و گفت: شما باید یک پیوست رسانه‌ای جامع برای استان‌ها تعریف کنید و رسانه ملی بر اساس آن پیوست در سطح ملی و شبکه‌های استانی نسبت به پوشش مناسب رویدادها همکاری می‌کند.

قائم مقام رسانه ملی حجم سوژه‌های پر مخاطب در خدمات خیرین را قابل توجه دانست و گفت: سازمان نوسازی می‌تواند بسته‌ای از زندگی و خدمات خیرین تهیه و در اختیار رسانه ملی قرار دهد تا تهیه کنندگان این سازمان به تولید محتواهای مختلف از لابه لای زندگی خیرین بپردازند.

جلیلی در پایان این جلسه مشاور خود را به عنوان نماینده تام‌الاختیار جهت پیگیری توافقات این جلسه مشخص کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار