سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش مازندران:

اعزام ۷۰ هزار دانش‌آموز به اردوگاه‌های مازندران برنامه‌ریزی شده است

ساری (پانا) - سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت اعزام حداقل ۷۰ هزار دانش‌آموز به اردوگاه‌های استان با اولویت مناطق کم‌برخوردار برنامه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۷۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام  ۷۰ هزار دانش‌آموز به اردوگاه‌های مازندران برنامه‌ریزی شده است

علی شمس ناتری گفت: مجوز اردوها بر اساس موقعیت جغرافیایی به سه بخش درون شهری که با موافقت شورای مدرسه، درون شهرستانی و برون شهرستانی که با موافقت اداره شهرستان (رابط اردویی شهرستان) و برون استانی که با موافقت اداره کل آموزش و پرورش انجام می شود‌، صادر می شود.

وی در ادامه افزود: استفاده از وسایل نقلیه اداری اکیدا ممنوع است. فرم دستورالعمل ثبت اردوها به صورت دستی در اختیار رابطین شهرستان قرار داده شده است که هر اردو با پرونده مختص همان اردو بایگانی می شود.

شمس بیان کرد: اردوی راهیان نور از ۴ بهمن تا ۱۵ بهمن برای دختران با تعداد ۱۵۰۰ نفر و برای پسران از ۳۰ بهمن تا ۱۱ اسفند با تعداد ۱۵۰۰ نفر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمن دارد، عنوان کرد: مهم‌ترین راه مقابله با توطئه دشمن در کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب، تبیین دفاع مقدس، خیانت‌های دشمنان انقلاب در حق این ملت و تلاش و جانفشانی این ملت است.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار