مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

تعامل با نمایندگان مجلس برای پیشبرد برنامه‌ها در آموزش و پرورش نقش بسزایی دارد

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت تعامل با نمایندگان مجلس برای پیشبرد برنامه‌ها در آموزش و پرورش نقش بسزایی دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تعامل با نمایندگان مجلس برای پیشبرد برنامه‌ها در آموزش و پرورش نقش بسزایی دارد

حسین کمالی در گردهمایی روسای شهرستان ها و مناطق استان مازندران گفت: تعامل و هماهنگی با فرمانداران، امام جمعه و نمایندگان مجلس را باید مد نظر داشته باشید و اینها ظرفیت‌های خوبی هستند، این تعامل یعنی جذب مشارکت و ظرفیت آنها برای پیشبرد برنامه ها و رفع موانع آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به سخنی از امام علی (ع) گفت: هر کسی که خودش را مدیریت کند و بر خود تسلط داشته باشد می‌تواند بر دیگران اشراف نظری پیدا کرده و اراده مدیریتی خود را اعمال کند.

کمالی بیان کرد: مولدسازی املاک از مسائل بسیار مهمی است. مولدسازی به منزله حراج بیت المال، تاراج و به منزله فروش مطلق و هزینه‌های جاری آموزش و پرورش نیست.

کمالی افزود: مدیریت بر دستگاه تعلیم و تربیت و کار در حوزه نیروی انسانی چه در سطح شهرستان و منطقه یا در سطح استان و کشور بسیار حساس و دشوار است؛ به این دلیل که تربیت، موضوع مهمی است.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به اینکه ما یک جامعه دینی هستیم و رعایت اخلاق و اجرای احکام دینی مطالبه مردم است، مدیریت بر آموزش و پرورش مأموریت آسانی نیست، هرچند ما در اتفاقات اخیر موفق شدیم مدارس را از آسیب های جدی دور نگاه داریم و این اعتراف همه کسانی است که از نزدیک با مسائل در ارتباط هستند و لازم می‌دانم از شما تشکر کنم.

کمالی گفت: امسال ما در حال پیش بینی فرآیندی هستیم در دو موضوع صلاحیت های حرفه ای و صلاحیت های عمومی و تا اردیبهشت ماه قرار بر این شد که این فرمت طراحی و به شهرستانها ابلاغ شود.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار