سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران:

ویژه برنامه عید انقلاب رویدادی تحولی در آشنایی نوجوانان با ارزش‌های انقلاب است

ساری (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران برنامه‌های کمیته دانش‌آموزان استان راتشریح کرده و ویژه برنامه عید انقلاب را رویداد تحولی جدیدی در زمینه آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نامید.

کد مطلب: ۱۳۴۴۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه عید انقلاب رویدادی تحولی در آشنایی نوجوانان با ارزش‌های انقلاب است

علی شمس ناتری بیان کرد: دهه فجر به عنوان یک فرصت طلایی در حوزه تربیت سیاسی دانش‌آموزان است و در این ایام می توان هویت دینی، انقلابی دانش‌آموزان و ارزش‌های نظام را ارتقا داد و نهادینه کرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه اعتکاف دانش آموزی تحت عنوان مهمانی در بهشت و همزمانی دهه فجر با ماه رجب و ایام پرسعادت اعتکاف را فرصتی ناب و ارزشمند دانست این رویداد بزرگ فرهنگی را بستری مناسب برای جهاد تبیین و گفتمان بصیرتی خواند.

شمس ناتری ضمن تقدیر از همراهی سیمای مازندران، شبکه تبرستان تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با صدا و سیمای استان مازندران فرصت مناسبی برای آشنایی عمیق تر دانش آموزان نسل جدید با اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد و با ساخت ۱۰ برنامه تلویزیونی در ۱۰ شهرستان غرب تا شرق مازندران تحت عنوان "عید انقلاب" با محوریت و مشارکت دانش آموزان برای اولین بار این شرایط جهت معرفی و ارائه توانمندی های دانش آموزان مازندرانی فراهم شد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی در ادامه سایر رویدادهای دانش آموزی را معرفی کرده و برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس استان در ایام دهه فجر را فرصتی مناسب برای به نمایش گذاشتن روح امید و نشاط در فضای مدارس مازندران و زمانی مناسب برای افزایش بصیرت و معرفت دانش‌آموزان دانست.

وی آشنایی دانش آموزان و آگاهی بخشی به آنان در خصوص نقش انقلاب اسلامی در توسعه عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار مختلف از برکات نظام اسلامی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی بستر توسعه و تعالی را برای اقشار مختلف مردم از جمله نسل جوان و نوجوان فراهم کرده است.

علی شمش ناتری با تاکید بر آشنا کردن دانش آموزان با مبانی، رویش و ریشه‌های انقلاب اسلامی و انتقال پیام انقلاب به نسل آینده ساز در قالب طرح سلام به آینده بسیج دانش آموزی و برگزاری سه اجتماع بزرگ دانش آموزی در سه منطقه غرب و شرق و مرکز استان با مشارکت بیش از ۴هزار دانش آموز دهه هشتادی و با محوریت راهیان پیشرفت، سفرهای تربیتی و سرود ۱۳۵۷ نفره آوای فجر ، ادامه داد: انقلاب اسلامی زمینه پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کرده است و کشور در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.

خبرنگار: محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار