سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش:

جوانان سرمایه‌های آموزش و پرورش و جامعه هستند

ساری(پانا)- سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در چهارمین انتخابات مجمع استانی کانون های هلال احمر، جوانان را سرمایه‌های جامعه دانست که باید‌ در همه فعالیت‌ها پیوست تربیتی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جوانان سرمایه‌های آموزش و پرورش و جامعه هستند

چهارمین انتخابات مجمع استانی کانون های هلال احمر با حضور علی شمس ناتری سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش، روحی رئیس اداره فرهنگی و هنری، احمدی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر و جمعی از منتخبین شهرستانی در سالن همایش های جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

علی شمس ناتری در جمع دانش آموزان عضو مجمع استانی کانون های هلال احمر عنوان کرد: شما جوانان سرمایه های آموزش و پرورش و جامعه هستید، شما باید اخلاق نیکو و ابعاد تربیتی را به عنوان پیوست همه برنامه ها همیشه داشته باشید.

وی همچنین اظهار کرد: امسال ۱۲۶۰۰ نفر در ۳۶۵ کانون سراسر استان عضویت دارند و در مجموع سال‌های گذشته ۶۰ هزار دانش آموز عضو این کانون ها هستند.

وی آموزش فعالیت های بشر دوستانه و اقدامات در جهت ترویج فرهنگ همنوع دوستی را از اهداف عالی و بی نظیر کانون های هلال احمر دانش آموزی دانست و افزود: فعالیت‌های دانش آموزان در این کانون ها، شروع بسیار قدرتمند در مشارکت های اجتماعی نوجوانان و جوانان به عنوان سرمایه های اجتماعی محسوب می شود.

شمس ناتری در خصوص مزیت های حضور در این کانون ها گفت: عضویت در هلال احمر برای دانش آموزان فرصتی است در راستای تربیت و آموزش آنها برای ارائه خدمات بشر دوستانه و امدادی به دیگران است.

وی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان در این کانون ها فرصت های زیادی در اختیار دارند، بیان کرد: اینها فرصتی برای مشارکت، همت در کنار فعالیت های گروهی، یادگیری کمک های اولیه در زمان حادثه، کمک به اسکان اضطراری و نحوه حمل مصدوم است، تشکیل این کانون ها باعث افزایش تاب آوری و رسیدن به جامعه ایمن می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در پایان خاطرنشان کرد : با تشکیل تیم دادرس و آموزش مهارت های هلال احمر دانش آموزان می توانند اولین یاریگر خود و خانواده خود باشند و به عنوان سفیران امدادرسان فعالیت کنند.

دانش آموز خبرنگار: مریم قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار