معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران:

درخشش دانش‌آموزان مازندرانی در ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی

ساری(پانا)- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران از درخشش دانش.آموزان مازندرانی در ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقرآن سراسر کشور، با کسب رتبه دوم بخش دختران و سوم بخش پسران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان مازندرانی در ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی

علی شمس ناتری سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: این دوره از مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی و به صورت ترکیبی مجازی و حضوری برگزار شد.
وی افزود: در مرحله مقدماتی ۳۲ گروه همخوانی پسران و ۳۲ گروه همخوانی دختران به صورت غیرحضوری به رقابت پرداختند که ۱۵ گروه پسران و ۱۳ گروه دختران از جمله یک گروه پسر و یک گروه دختر از استان مازندران به مرحله نهایی راه یافتند.
وی ادامه داد: مرحله نهایی از ۱۳ لغایت ۲۰ بهمن در شهرستان دزفول استان خوزستان برگزار گردید که هر دو گروه همخوانی استان از شهرستان بابلسر، مرکز دارالقرآن محمدحسین طباطبایی، حائز رتبه شدند.
شمس ناتری گفت: در بخش دختران، گروه همخوانی مشکات رتبه دوم کشوری و در بخش پسران، گروه همخوانی آمین رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.
لازم به ذکر است استان مازندران تنها استانی بود که در ششمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی سراسر کشور هم در بخش پسران و هم در بخش دختران حائز رتبه شد.

خبرنگار: محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار