سرهنگ سپاه پاسداران شهرستان پاکدشت خبر داد:

توفیق فعالیت واحدهای بسیج فرهنگیان در مدارس و واحدهای آموزشی، به خوبی حاصل شده است

پاکدشت(پانا) - سرهنگ سپاه پاسداران شهرستان پاکدشت در مراسم اهدا حکم فرماندهی مدیران مدارس پاکدشت گفت، امروز این توفیق حاصل شده که واحدهای بسیج فرهنگیان را در مدارس فعال کنیم، در دل واحدهای آموزشی ببریم و در کنار بسیج دانش‌آموزی فعالیت داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۳۳۷۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
توفیق فعالیت واحدهای بسیج فرهنگیان در مدارس و واحدهای آموزشی، به خوبی حاصل شده است

به همت بسیج فرهنگیان، مراسمی با حضور مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و فرمانده سپاه استان تهران، جهت اهداء احکام فرماندهی مدیران مدارس و تجلیل از مادران شهدا در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

در این اجلاس، سیداصغر میرقاسمی ضمن خیرمقدم و تشکر از مدیران و معاونین آموزش متوسطه، هدف از تشکیل این جلسه را به طور ویژه با موضوعیت بسیج فرهنگیان و میدانی کردن آن در حوزه آموزشگاه‌ها و مدارس عنوان کرد.

همچنین سرهنگ پاسدار رضا امجدی، فرمانده سپاه پاسداران، بر اهمیت بسیج فرهنگیان تاکید کرد: بسیج فرهنگیان، پیش از این محصور به یک اتاق در اداره آموزش و پرورش شده بود ، امروز این توفیق حاصل شده که واحدهای بسیج فرهنگیان را در مدارس فعال کنیم، در دل واحدهای آموزشی ببریم و در کنار بسیج دانش‌آموزی فعالیت داشته باشیم.

وی همچنین افزود: امید داریم این جمع ارزشمند در این عرصه کمک کنند که واحد‌های بسیج فرهنگیان به خوبی شکل بگیرد و با قوت کار خود را شروع بکند ، در این مسیر می‌توانید از ظرفیت دانش‌آموزان نیز کمک بگیرید.

در حاشیه این اجلاس با حضور فرمانده‌ بسیج فرهنگیان و امام جمعه پاکدشت، از مدیران مدارس برتر شهرستان و مادران شهدای گران‌قدر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

خانواده‌های شهدای والامقام پیام حاج‌بابایی، امیرحسین آقاخانی، حیدر نصیری، ابوالقاسم قرچه‌‌لو، عقیل هداوند میرزایی، حسن هداوندمیرزایی در این مراسم حاضر شدند‌.

خبرنگار: سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار