۵۷ پروژه آموزشی خیرساز در استان زنجان فعال است

زنجان (پانا) - مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه 57 پروژه خیرساز در استان زنجان فعال است گفت تا آخر سال 2 پروژه از این تعداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۳۳۷۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
۵۷ پروژه آموزشی خیرساز در استان زنجان فعال است

حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به ارائه گزارش و توضیحاتی مختصر از وضعیت پروژه های آموزشی خیرساز در استان پرداخت و گفت: به برکت وجود خیرین مدرسه‌ساز آینده نگر پروژه های آموزشی فعالی در سطح استان وجود دارد و با ساخت و تکمیل سایر مدارس امیدواریم از مشکل کمبود فضاهای آموزشی بکاهیم.

وی با بیان این که ۵۷ پروژه آموزشی خیرساز در استان زنجان فعال است، بیان کرد: با افتتاح این ۵۷ پروژه آموزشی خیرساز، ۲۵ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان تصریح کرد: تا آخر سال ۲ پروژه از این ۵۷ پروژه خیرساز استان به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با بیان این که عمده این پروژه های خیرساز پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصدی دارند، گفت: پروژه‌های ناتمام خیری از طریق اعتبارات ملی و مشارکتی تکمیل خواهند شد.

اسلامی بیان کرد: اولویت ما تکمیل پروژه هایی است که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و متعهدیم تا با تکمیل این پروژه ها مشکل کمبود فضاهای آموزشی در استان را مرتفع کنیم.

وی گفت: مشکل کمبود فضاهای آموزشی در استان زنجان، بیشتر در بافت‌های شهری به خصوص خود شهر زنجان به دلیل شهرک سازی و مهاجرت مردم به این شهرک های اقماری، نمایان است که امیدواریم با مشارکت دستگاه های مرتبط این مشکلات مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار