شدت بارش برف و سرما، مدارس اردبیل را تعطیل کرد

اردبیل(پانا) - هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد نفوذ سامانه سرد و بارشی، آسمان و زمین بیشتر مناطق استان را سفیدپوش کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
شدت بارش برف و سرما، مدارس اردبیل را تعطیل کرد

مرکز پیش بینی هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد سامانه سرد و بارشی از شنبه شب (۱۷ دی) در آسمان استان اردبیل فعال شده و تا اواخر این هفته ماندگار است.
اداره کل آموزش و پرورش استان هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا، همه پیش دبستانی‌ها و در اردبیل، نمین، خلخال و هیر امروز یکشنبه ۱۸ دی تعطیل است و همه مدارس دوره ابتدایی (سری پیش از ظهر) در این چهار شهر به صورت حضوری تعطیل است، اما به صورت غیرحضوری در شبکه مجازی شاد برگزار می‌شود.

همچنین همه دوره های تحصیلی مدارس نوبت بعداز ظهر در شهرهای اردبیل، نمین و هیر و پیش دبستانی ها و مدارس ابتداییِ شهرهای مشگین شهر و خلخال و پیش دبستانی های پارس آباد امروز یکشنبه ۱۸ دی به صورت حضوری تعطیل اعلام شده اما به صورت غیرحضوری در شبکه مجازی شاد در حال برگزاری است.

هواشناسی استان اردبیل از دیروز شنبه ۱۷ دی و پیش از آن هم اعلام کرده بود از امروز یکشنبه ۱۸ دی دمای هوا ۱۰ تا ۱۴ درجه در استان اردبیل کاهش می‌یابد و شاهد افزایش ابرناکی، در بیشتر مناطق مه گرفتگی و کاهش دید افقی، یخبندان، وزش بادِ شرقیِ تند تا شدید، کولاک برف و بارش متناوب برف و باران خواهیم بود.
اوج فعالیت این سامانه از بعدازظهر امروز یکشنبه ۱۸ دی تا اواخر وقت دوشنبه ۱۹ دی پیش بینی شده است.
هواشناسی استان اردبیل با اعلام هشدار نارنجی به هم استانی‌ها و مسافران توصیه کرده از تردد‌های غیرضروری به ویژه در جاده‌های استان خودداری کنند و در صورت ضرورتِ تردد زنجیرچرخ و لوازم زمستانی همراه داشته باشند.
همچنین سه شنبه ۲۰ دی به طور موقت از شدت ناپایداری‌ها کم می‌شود، اما از چهارشنبه ۲۱ دی در نواحی شمالی و مرکزی دوباره ناپایداری‌ها شدت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار