جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمالغرب:

باور قلبی به کلام الهی و ولایت از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود

ارومیه (پانا) - جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمال‌غرب گفت باور قلبی به کلام الهی و ولایت از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود.

کد مطلب: ۱۳۳۵۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
باور قلبی به کلام الهی و ولایت از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود

سردار مجید ارجمندفر در مراسم گرامیداشت روز بصیرت و همچنین فرارسیدن سالروز بزرگداشت شهادت شهید سلیمانی که در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی برگزار شد اظهار کرد: اعتقاد سردار سلیمانی به وعده‌های قرآن و دین اسلام موجب شد تا ایشان در عرصه‌های خطر جان خود را سپر کرده و با شجاعت بر دل دشمن بزند همانگونه که ایشان در عملیات‌های بزرگ در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بودند.

وی ادامه داد: زمانی‌که شهید سلیمانی وارد نیروی قدس شد، هدایت جریان‌های اسلامی را در کشورهای مقاومت بر عهده گرفت و با افزایش بصیرت و آگاهی و رمز ایستادگی، بزرگان و سران کشورها را با خود همراه کرد.

وی با اشاره به تفکرات غلط داعش در خصوص اسلام گفت: داعش با شعار اسلامی به میدان آمد اما در عمل اجازه نداد آثاری از دین و قرآن برجای بماند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدای شمالغرب با اشاره به صبر و مهربانی سردار سلیمانی اشاره کرد گفت: ساعت‌ها با اسرای داعش گفت و گو می کرد و با بصیرت افزایی آنها را متقاعد می کرد که در مسیر اشتباه حرکت می کنند به طوری که بعضی وقتها این اسیران اعلام آمادگی می کردند که در رکاب سردار سلیمانی با داعش بجنگند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار