ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های مهم آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های مهم و اصلی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های مهم آموزش و پرورش است

«قدرت اله قاسمی» ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فراسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد : جریان تربیتی یکی از اصالتهای مهم آموزش و پرورش می باشد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های مهم و اصلی آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد : آموزش و پرورش در ایام کرونایی که آموزش ها بصورت مجازی صورت میگیرد با تکیه بر توان خود در نرم افزار شاد برنامه های متنوعی تحت عنوان مقاله نویسی، شعر ، طراحی پوستر، فیلم کوتاه و ... برگزار می کند و از بین این آثار به نفرات برتر در هر موضوع جوایزی اهداء خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد : آموزش و پرورش جشنواره علمدار را از سه ماه قبل بصورت کشوری در فضای مجازی برگزار کرد که از استان آذربایجان غربی ۸۰۰اثر در این جشنواره پذیرش شد و با داوری به زودی نفرات برتر این جشنواره مشخص خواهد شد.

«حسین عباس زاده» مدیر کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولی عصر عج اداره کل و رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد : سردار سلیمانی به جامعه یا قشر خاصی تعلق ندارد بلکه به کلیه آحاد جامعه جامعه تعلق دارد که راهش را باید ترویج و ادامه داد.

وی از سردار سلیمانی به عنوان محصول انقلاب اسلامی، رزمنده هشت سال دفاع مقدس و نماد یک انقلابی واقعی نام برد و افزود: سردار دلها شهید سلیمانی از چهره‌های کم‌نظیر و یا حتی بی‌نظیر بود که رهبر انقلاب شهادت او را محوریتی برای حرکت انقلابی به خصوص در عرصه خاورمیانه و جهان نامیدند.

عباس زاده با اشاره به برنامه های مهم این ایام گفت : کانون بسیج فرهنگیان و سازمان دانش آموزی استان برنامه های متنوعی در این ایام برگزار خواهد کرد که از آن جمله می توان به طوفان هشتک «من سردار سلیمانی هستم» در فضای مجازی، تهیه تیزر و فیلم کوتاه ، داستان نویسی و مقاله اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار