در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی صورت گرفت:

نام گذاری دبیرستان شاهد بهشت آیین ارومیه بنام شهید سرفراز سردار سپهبد قاسم سلیمانی

ارومیه (پانا) - با حضور مدیرکل و دیگر مسئولان استانی، دبیرستان شاهد بهشت آیین ناحیه یک ارومیه ارومیه بنام شهید سرفراز سردار سپهبد قاسم سلیمانی مزین شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نام گذاری دبیرستان شاهد بهشت آیین ارومیه بنام شهید سرفراز سردار سپهبد قاسم سلیمانی

آیین نام گذاری دبیرستان شاهد بهشت آیین بنام شهید سرفراز سردار سپهبد قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور مدیر کل و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

«قدرت اله قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار داشت: سردار سلیمانی، سردار آسمانی بود و نام او ولایت مداری و وطن پرستی را در ذهن متجلی می کند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی چهل سال برای سربلندی ایران و ایرانی بی وقفه تلاش کرد؛ افزود: بر اساس تصمیم آموزش و پرورش استان، در هر ۲۴ منطقه آموزشی استان یک مدرسه به نام این شهید بزرگوار مزین می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در طول ایام شهادت سردار سلیمانی، ۱۲۰۰ محفل گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: سردار دلها بهترین عنوان برای سردار سلیمانی است چراکه این شهید یک مرام مخلصانه داشت.

قاسمی بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی، چهره زشت استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار را نمایان ساخت.

این مقام مسئول ادامه داد: انسانهای بزرگ همچون سردار سلیمانی، هیچگاه نمی میرند و همواره در تاریخ زنده اند و برکات شهادت این بزرگوار همواره ساری و جاری است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: سیره و روش سردار سلیمانی در کتب درسی نیز مکتوب خواهد شد تا نسلهای آینده انقلاب از این گنج معنوی بهره مند شوند.

گفتنی است در ادامه این مراسم قرائت خانه و سالن جلسات این مدرسه افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار