مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

جهاد تبیین در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت جهاد تبیین به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد است.

کد مطلب: ۱۳۳۵۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش است

علی مطهری در مراسم بزرگداشت دهه مقاومت و گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی افزود: وی قهرمان جهاد تبیین است که به خوبی توانست از حریم ولایت دفاع کند و شهید سلیمانی قهرمان جهاد و مبارزه و دفاع از حریم ولایت و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران بودند که به فرموده رهبر انقلاب یک مکتب بود برای خودش که در آن سوی مرزها از جان خود گذشت تا ایران اسلامی پایدار و مقتدرانه بر تارک تاریخ بدرخشد.

وی با اشاره به بحث جهاد تبیین گفت: این موضوع باید نشر پیدا کند و در اولین جلسه شورای معاونین قرارگاه استانی جهاد تبیین را تصویب کردیم و به این موضوع مهم با همکاری دستگاه‌های درون استانی و برون استانی خواهیم پرداخت و در این مسیر از گروه های جهادی و همکاری تمامی ادارات و نهادها بهره خواهیم برد.

سردار طالب رحیمی، جانشین سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به مجاهدت های شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی افرادی که تفکر وی را داشتند، به افتضاخات داعش در منطقه نقطه پایان گذاشتند؛ اگر مجاهدت‌های شهید سلیمانی نبود، امروز ایران به سرنوشت سوریه دچار شده بود.

وی گفت: جامعه به فقر عدالت دچار شده است، جامعه امروز به عدالت و تفکر شهید سلیمانی نیاز دارد.

در پایان این مراسم تعدادی از خانواده های شهدا مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار