نماینده مردم شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی:

پرداختن به جهاد تبیین، می‌تواند به جلوگیری از فتنه‌ها کمک کند

قرچک (پانا) - نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در نماز جمعه این هفته قرچک، وظیفه اصلی و اساسی همگانی عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین دانست، که این امر می‌تواند امری اساسی در راستای جلوگیری از فتنه‌ها و اغتشاشات باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پرداختن به جهاد تبیین، می‌تواند به جلوگیری از فتنه‌ها کمک کند

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا مجلس شورای اسلامی، در نماز جمعه شهرستان قرچک اظهار کرد: فتنه‌گران گاهی موفق می‌شوند که مردم را در جهتی که می‌خواهند با خود همسو کنند؛ این مسئله زمانی رخ می‌دهد که دشمن قبل از ما خبر را منتشر می‌کند و آنچه که می‌خواهد را بازگو میکند و با ابزارهای مختلف و ترفندهای گوناگون باعث رخ دادن آشوب در کشور می‌شوند.

وی افزود: باید اطلاع رسانی‌هایی به صورت دقیق از طریق نهاد‌های انقلابی برای مردم صورت بگیرد تا بتوانیم از هرگونه اغتشاش جلوگیری کنیم .

نوش‌آبادی تصریح کرد: باید قبل از آنکه دشمن به یک مسئله واکنش نشان دهد، آن مسئله را برای مردم شفاف سازی کنیم تا بتوانیم از تحریف واقعیت توسط دشمن جلوگیری کنیم. دشمن به دنبال کوچک ترین سوژه برای بزرگ نمایی است.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در ادامه بیان کرد: وظیفه اصلی و اساسی همه ما عمل به فرمایش مقام معظم رهبری (ره) در راستای عمل به جهاد تبیین است. همه ما می بایست جهاد تبیین را اولویت‌ اصلی قرار بدهیم. این مسئله می‌تواند امری اساسی در جلوگیری از فتنه ها و اغتشاشات باشد.

این نائب مسئول در پایان خاطر نشان کرد: شبکه ها و رسانه های دشمن در حال تلاش برای ایجاد فراموشی مردم از گذشته این مرز و بوم است ، همین امر باعث بروز آشوب و تا امنی های امروز شده است.

خبرنگار دانش آموز: مائده بهزاد مهربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار