نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین:

حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی انقلاب اسلامی بود

قزوین(پانا)-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، نهم دی ماه سال ۸۸ را خاطره‌ای ماندگار و افتخار آمیز برای مردم ایران دانست و گفت حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی انقلاب اسلامی بود.

کد مطلب: ۱۳۳۵۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
حماسه ۹ دی   مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی انقلاب اسلامی بود

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین اظهار داشت: حماسه ۹ دی در واقع مشت محکمی بر دهان یاوه گوی دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: ایشان به عنوان سردار دل ها مردی با بصیرت، ولایتمدار و مقاوم بود تا جایی که حتی سایر مردم جهان که حتی مسلمان نیز نبودند، به اودل سپرده و راه دین را پیدا کردند.

آیت الله عابدینی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید سلیمانی او را مرد با بصیرت و امیدبخشی به ملت‌های مستضعف دانسته و تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی انسانی پرورش یافته از دستگاه تربیتی اسلام و نماد فرد تراز مکتب اسلامی است.

وی با اشاره به فرارسیدن روز مقاومت، ادامه داد: روزی در آرزوی شکل گیری جبهه مقاومت بودیم اما امروز مقاومت اسلامی روز به روز از نظر جغرافیایی توسعه پیدا می‌کند و این دشمن را نگران کرده است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: روزی قدرت مقاومت اسلامی با انتفاضه سنگ بود و فلسطینی‌ها با سنگ در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کردند اما امروز مقاومت اسلامی قدرت‌های استکباری را تهدید نظامی می‌کند و صهیونیست‌ها هم اعتراف می‌کنند که مقاومت اسلامی برای ما خطرناک است.

آیت الله عابدینی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور عنوان کرد: دولت سیزدهم میراث دار بدهی دولت گذشته است و هر ماه میلیاردها تومان بدهی گذشته را می‌پردازد.

وی در پایان با بیان اینکه دولت مطالبه مردم برای بهبود وضعیت اقتصادی را بشنود، یادآور شد: با تمام این اوصاف مطالبه مردم از دولت برای بهبود شرایط اقتصادی مطالبه درستی است و دولت باید برای رفع این مشکلات تلاش کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار