نماینده مردم شهرستان قرچک در مجلس شورای اسلامی:

بقای این نظام بر اساس قداست و پاکی خون شهدا است

قرچک(پانا) - نماینده مردم شهرستان قرچک در مجلس شورای اسلامی، در مراسم تکریم از مادران و همسران شهید شهرستان قرچک، بر الگو قرارگیری مادران و همسران شهدا تاکید کرد و گفت بقای این نظام بر اساس قداست و پاکی خون شهدا است .

کد مطلب: ۱۳۳۶۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بقای این نظام بر اساس قداست و پاکی خون شهدا است

حسین نوش‌آبادی نماینده‌ شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان تسلیت بابت سالروز وفات حضرت ام البین گفت: خضوع ما در برابر همسران و مادران شهدا نهایت تکریم است، زنان مبداء خیر در جامعه ما هستند.

وی در ادامه گفت: کشور ما در عرصه های مختلف نظیر جنگ تحمیلی، سلامت، امنیت و... شهدای مختلفی تقدیم انقلاب کرده است؛ این شهدا الگو و اسوه ای برای همه ما هستند و ما نیز در برابر خون شهدا مسئولیم.

نماینده مردم شهرستان قرچک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید از صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا در انجام کارها و رویارویی با مشکلات و چالش ها الگو برداری کنیم. چالش‌هایی که اخیرا در کشور اتفاق افتاده است و در آن دشمنان سعی کردند با به مخاطره انداختن عفاف و حیات معنوی جامعه، به کشور آسیب برسانند که این فتنه با برکت حضور خون شهدا خاموش شد.

نوش‌آبادی اظهار کرد: ما در برابر خانواده های شهدا مسئولیم و نباید بگذاریم لطمه‌ای به نظام و ارزش های دینی ما وارد شود . این امر موجب خشنودی خانواده های شهدا می شود و همچنین پایداری این نظام بر اساس قداست و پاکی خون شهدا است.

در ادامه حجت اللاسلام حجت الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک با سلام بر ارواح طیبه شهدا و خانواده های آنان و عرض تسلیت به مناسبت وفات خانم ام البنین بیان کرد: خانواده های شهدا با خدا معامله کرده اند و هرگز احساس پشیمانی نمی‌کنند. وعده خداوند حق است و اخلاص مادران شهید در طول تاریخ در دنیا کم نظیر است.

وی در ادامه گفت: امروز مادران شهدا همانند دختر امیرالمومنین باید در میدان باشند و هدف خود را فریاد بزنند؛ هدفی که در راستای ولایت است. رسالت مادران شهدا یادآور زنانی مانند آسیه می باشد.

اسماعیلی در پایان گفت: در اتفاقات اخیر همه ما ارزش کار شهدای مدافع حرم را درک کردیم و بر روح آنان درود فرستادیم که چه کار بزرگی در برابر مردم انجام داده اند. همه ما باید با انجام کارهای جهادی پاسخگوی خون شهدا و زحمات خانواده های آن ها باشیم.

خبرنگار: فاطمه صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار