حسین نوش آبادی در جلسه مدیران سه دوره تحصیلی بخش جوادآباد :

اطلاعات و آگاهی ابزارهای بستر جهاد تبیین است

جوادآباد (پانا) - نماینده مردم شهرستان ورامین در مجلس شورای اسلامی، اطلاعات و آگاهی را ابزارهای بستر جهاد تبیین دانست که نیازمند شناخت کامل، دقت نظر، بصیرت و نگاه راهبردی است.

کد مطلب: ۱۳۲۹۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعات و آگاهی ابزارهای بستر جهاد تبیین است

حسین نوش‌آبادی در جلسه‌ای با مدیران سه دوره تحصیلی بخش جوادآباد گفت: در برحه زمانی جاری لازم است که کار جهادی انجام دهیم و بنا به فرموده مقام معظم رهبری، ما نیاز به یک جهاد داریم و آن جهاد تبیین است. امروز باید همگی مانند اوایل انقلاب لباس رزم بپوشیم، لباس رزم در حوزه فرهنگی، اطلاع رسانی، شفاف‌سازی که این حوزه جهاد تبیین است؛ یعنی واقعیت‌ها را به مردم بگوییم و دروغ ها را افشا کنیم. لازم است تا حرکت های دشمن را شناسایی کرده، به موقع تولید خبر و محتوا کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در ادامه بیان کرد : به گفته مقام معظم رهبری، تبیین یعنی اینکه قبل از اینکه دشمن بخواهد مطلبی را به ذهن جوان یا نوجوان ما وارد کند ما آن مطلب را به آنها بگوییم؛ بنابراین تبیین شرایط و ابزار و روش خاص خود را دارد؛ جهاد تبیین یک بستر نیاز دارد و آن اطلاعات و آگاهی است. جهاد تبیین شناخت کامل، دقت نظر، بصیرت و نگاه راهبردی می‌خواهد، ولی متاسفانه بعضی ها شناخت کافی ندارند به جای تبیین تخریب به وجود می آورند؛ باید به سمتی برویم که پایه های فکری و ایمانی و اعتقادی کشور را محکم کنیم.

دانش آموز خبرنگار: مهدیار اردستانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار