سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

بصیرت مردم مهمترین سلاح در مقابله با نظام سلطه و بدخواهان انقلاب است

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی که به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی منتشر کرد، «بصیرت» را مهمترین سلاح برای مقابله با نظام سلطه و بدخواهان انقلاب اسلامی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بصیرت مردم مهمترین سلاح در مقابله با نظام سلطه و بدخواهان انقلاب است

به گزارش اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی ضمن گرامیداشت روز بصیرت و سالروز حماسه مردمی 9 دی 1388، بصیرت مردم در مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی و همراهی با دولت انقلابی برای عبور از شرایط سخت را سرمایه‌‌ای مهم دانست و اظهار امیدواری کرد که با بصیرت‌افزایی در جامعه، کشور با سرعت بیشتری در مسیر اعتلا و ترقی اجتماعی و اقتصادی پیشرفت داشته باشد.

متن پیام معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

مردم عزیز ما در روز 9 دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

مقام معظم رهبری

ایران اسلامی از نخستین روزهای پیروزی انقلاب تا کنون به رهبری امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از فراز و نشیب‌های متعددی عبور کرده که در پسِ هر کدام از این عبورهای تاریخی، بصیرتِ مردم ضمیمه شده است. امتِ شهیدپرور و حامی اسلام و انقلاب طی بیش از چهار دهه همواره نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با اتکا به بصیرت و تعهد به عهدشان با ولایت فقیه، بحران‌هایی که بدخواهان انقلاب با حربه‌های گوناگون بر این کشور تحمیل کردند را پشت‌سر گذاشتند.

حماسه مردمی 9 دی 1388 یکی از مصادیق هوشیاری و بصیرت ملتی است که برای حمایت و حفاظت از انقلاب اسلامی‌شان از هیچ کوشش و ایثاری دریغ نکردند و تا پای جان برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب ایستادند.

همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب سال 1396 در دیدار با مردم قم فرمودند: «به مردم عرض می‌کنم که خدا از شما راضی باشد؛ خوب عمل کردید؛ خوب عمل کردید. در طول این سال‌ها هرجا کشور نیاز داشت، شماها وارد شدید؛ بی‌منّت، بی‌توقّع، با بصیرت وارد میدان شدید»، بصیرت مردم در همه سال‌های پس از انقلاب به عنوان مهم‌ترین سلاح در مقابله با نظام سلطه و بدخواهان نظام به کار گرفته شد و بهترین نتایج را نیز نصیب انقلاب کرد.

امروز و در شرایطی که استکبار جهانی برای آسیب زدن به درختِ تناور جمهوری اسلامی علاوه بر تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه مردم ایران با شدیدترین روش‌ها اعمال می‌کند با هدف بر هم زدن امنیت و آرامش کشور دست به انجام جنگ‌های ترکیبی زده نیز همچنان «بصیرت» مهمترین سلاح مقابله با این جنگ نابرابر است. سلاحی که سال به سال با تکیه بر ولایتمداری بیش از گذشته در جامعه تقویت می‌شود.

بصیرت مردم ایران را نه فقط در مقابله با بدخواهان انقلاب اسلامی بلکه در امور اجتماعی و فرهنگی و توسعه‌ای نیز می‌توان مشاهده کرد که مصداق بارز این امر همراهی اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه خیران در زمینه مدرسه‌سازی و بهسازی فضاهای آموزشی است.

در شرایط حساس کنونی که کشور از نظر اقتصادی در فشار ناشی از تحریم‌ها قرار گرفته و تلاش‌ها برای مختل کردن امنیت ایران اسلامی افزایش یافته، اهمیت بصیرت و بصیرت‌افزایی بیش از گذشته احساس می‌شود. دولت انقلابی به ریاست آیت‌الله رئیسی برای تحقق شعار ایران قوی با تکیه بر تلاش همه‌جانبه همه ارکان اجرایی، همراهی‌ مردم بابصیرت و ولایتمدار را در مسیر توسعه کشور یکی از پیش‌نیازهای اساسی می‌داند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت روز بصیرت و سالروز حماسه مردمی 9 دی از همه همراهان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که با بصیرت همیشگی‌شان به توسعه زیرساخت‌های آموزشی برای رسیدن به اهداف ترسیم شده برای فضاهای آموزشی تلاش می‌کنند سپاسگزارم و امیدوارم با تکیه بر همراهی همیشگی مردم بابصیرت، سرعت اجرای پروژه‌های زیر پوشش این نهاد افزایش یابد.

حمیدرضا خان‌محمدی

معاون عمرانی وزیر و سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار