معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان اسلامشهر خبر داد:

راه‌اندازی گروه جهادی مشاورین در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان اسلامشهر، بر استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی، بخشداری و فرمانداری اسلامشهر و هماهنگی با خیرین در حوزه اجتماعی با همکاری مدرسین آموزش خانواده تأکید کرد و از راه‌اندازی گروه جهادی مشاورین نیز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی گروه جهادی مشاورین در شهرستان اسلامشهر

امین اسدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری جلسه مدرسین آموزش خانواده آموزش و پرورش اسلامشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: آموزش خانواده می‌بایست نیازمحور باشد، نه تکلیف‌محور و در این آموزش دانش‌آموزان اتباع نیز مورد توجه قرار گیرند. مدیران واحدهای آموزشی می‌بایست نیازهای مدرسه را مورد توجه قرار دهند.

وی در ادامه افزود: در سال ۱۴۰۰ آمار ثبت احوال شهرستان اسلامشهر، سن ازدواج در ۳۱ درصد و سن طلاق ۳۶ درصد بود و با توجه به این شرایط نیازهای مناطق در زمینه آموزش خانواده نیز متفاوت خواهد بود و اگر در این راستا به مبحث جوانی جمعیت توجه نکنیم، این پنجره بسته می‌شود.

اسدی بر استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی، بخشداری و فرمانداری اسلامشهر و هماهنگی با خیرین در حوزه اجتماعی با همکاری مدرسین آموزش خانواده تأکید کرد و از راه‌اندازی گروه جهادی مشاورین نیز خبر داد.

در بخش دیگری از جلسه مدرسین خانواده آموزش و پرورش شهرستان‌های اسلامشهر و چهاردانگه در زمینه مواردی از جمله، عدم اطلاع والدین از مراکز اختلالات یادگیری، به روزرسانی اطلاعات مدیران واحدهای آموزشی در زمینه آموزش خانواده، برگزاری دوره دانش‌افزایی درون‌گروهی جهت مدرسین آموزش خانواده و مدیران مدارس، اجرای طرح آموزش خانواده در کلیه مدارس، توجه به سبک زندگی ایرانی، اسلامی و جایگاه والدین و معلمان، برنامه‌ریزی درجهت استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی، توجه به بهداشت روانی خانواده و بیش‌فعالی دانش‌آموزان در مدارس دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

در این جلسه که مدیر و کارشناس مسئول آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند، با انجام رأی‌گیری نماینده اصلی و علی البدل مدرسین آموزش خانواده آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر انتخاب شدند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار