مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد:

احداث اردوگاه آموزشی، تربیتی، دانش‌آموزی در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از احداث یک اردوگاه آموزشی، تربیتی دانش‌آموزی و رسیدگی به مدارس دارای بافت فرسوده در راستای مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به شهرستان اسلامشهر خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
احداث اردوگاه آموزشی، تربیتی، دانش‌آموزی در شهرستان اسلامشهر

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه ستاد راهبردی مسائل سفرهای رئیس جمهور و وزرا به شهرستان اسلامشهر که در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش شهرستان در سخنانی تصریح کرد: اسلامشهر دارای صدهزار دانش‌آموز است و این تعداد دانش‌آموز، یک دهم دانش‌آموزان شهرستان‌های استان هستند و شش درصد آنان دانش‌آموزان اتباع خارجی می‌باشند.

وی با اشاره به انباشت مشکلات در حوزه آموزش و پرورش ازسال‌های گذشته بیان کرد: قسمتی از برنامه‌های ما در آموزش و پرورش شامل، تخریب و بازسازی ۷ واحد آموزشی، رسیدگی به سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس، احداث زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان، آسفالت مدارس با مشارکت مردمی و خیرین، اهدای ۵۰ لپ‌تاب به مدارس کم‌برخوردار، تهیه ۶۶۰ میز و نیمکت، واریز کمک سرانه به شصت مدرسه لازم التوجه از جمله کارهای ما در حوزه آموزش و پرورش بوده است.

قنبری خاطرنشان کرد: احداث یک اردوگاه آموزشی، تربیتی دانش‌آموزی و رسیدگی به مدارس دارای بافت فرسوده از جمله مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به شهرستان اسلامشهر بود .

در ادامه مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی اظهارکرد: جمعیت شهرستان اسلامشهر از چهار استان بالاتر است و ۱۳۸ عنوان نظام مسائل در این شهرستان احصا شده و افزود، با پیگیری و جدیت می‌بایست مطالبات مردم رسیدگی شود و مصوبات این سفرها نیاز به پیگیری و نگاه ویژه دارد.

سپس حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز از تشکیل هشت کارگروه تحول زیرساختی در راستای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و وزرا به شهرستان اسلامشهر خبر داد و گفت: مواردی از جمله، رسیدگی به مطالبات مردم همراه با توجه به مسائل زیرساختی، ارتباط با اصحاب رسانه، بازدید شبانه از مراکز خدمت‌رسان به مردم، برگزاری میز خدمت در مراسم نماز جمعه و مساجد و ارائه نمودار پیشرفت ادارات و نهادها بخش‌هایی از برنامه‌های ما با چشم‌انداز خوب به آینده است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار