فرماندار ملارد:

پیشرفت و توسعه، در سایه اتحاد و همدلی مسئولان محقق خواهد شد

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد گفت اگر همه مسئولان در کنار یکدیگر باشند و در راستای خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایت خداوند قدم بردارند، بدون شک بر همه مشکلات فائق خواهند آمد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت و توسعه، در سایه اتحاد و همدلی مسئولان محقق خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی در نشستی صمیمی با شهردار و اعضای شورای شهر ملارد، در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش و اقدامات مجموعه مدیریت شهری در مسیر خدمت به مردم منطقه و پیگیری مطالبات عمومی گفت: هدف از برگزاری این‌گونه جلسات ایجاد وفاق و همدلی و هم‌اندیشی برای پیشبرد بهتر امورات است.

وی با بیان اینکه ملارد، نیازمند رشد و توسعه همه‌جانبه در بخش‌های مختلف است، اظهار کرد: معتقدم اگر با هم و در کنار یکدیگر امورات مردم را پیگیری کنیم، بی‌شک موفق خواهیم بود و توسعه شهر با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

فرماندار ملارد در بخش دوم سخنان خود به اقدامات دولت در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: دولت زمانی کشور را تحویل گرفت که به دور از تعارفات با بحران‌های مختلف از جمله فوت روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر بیماری کرونا مواجه بود.

وی ادامه داد: با تمام این تفاسیر دولت امور را به دست گرفت و در یک زمان کوتاه با واردات و تزریق واکسن، فوتی‌های کرونا کاهش چشمگیری پیدا کرد.

نماینده عالی دولت در ملارد گفت: با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با همراهی مردم عزیز و تدابیری که دولت برای برون‌رفت از مشکلات اتخاذ کرد، شاهد موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های بین‌المللی، سیاسی و اقتصادی بودیم، گرچه آن طور که شایسته است اطلاع‌رسانی نشد.

فرماندار ملارد ادامه داد: یکسال با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشت، گذشت، در برخی حوزه‌ها موفق بودیم و در برخی حوزه‌ها نیاز به تلاش بیشتری است که در سال دوم گام‌های محکم‌تری را برای حل مشکلات اساسی شهرستان با کمک همه مسئولین برخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار