مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی:

برنامه‌ریزی برای ارتباط بین بخشی با دستگاه تعلیم و تربیت منافع جامعه را در پی دارد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی با بیان این که برنامه‌ریزی برای ارتباط بین بخشی با دستگاه تعلیم و تربیت، منافع جامعه را در پی دارد، بر اهمیت تعامل و همکاری آموزش و پرورش با سایر نهادها و ارگان‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای ارتباط بین بخشی با دستگاه تعلیم و تربیت منافع جامعه را در پی دارد

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در دیدار با دادستان آذربایجان شرقی گفت: تعلیم و تربیت از پیچیده ترین امورات است و نیاز است از نیروهای تخصصی بیش از پیش استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از نگاه عمیق و‌ حساسیت ویژه دستگاه قضا به مسائل آموزشی و پرورشی کودکان و نوجوانان، عنوان کرد: تعامل بین دو دستگاه در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت نقش اساسی دارد و رویکرد ما بر افزایش این ارتباط است.

محبوب علیلو، دادستان تبریز نیز در این گفت و گو با بیان اینکه استفاده از ظرفیت ها بسیار ضروری است، گفت: با توجه به شناخت آقای پوررادی از دستگاه آموزش و پرورش و محبوبیت شخص شما در بین فرهنگیان نوید روزهای خوبی را در حوزه تعلیم و تربیت می دهد.

وی افزود: ایجاد همبستگی بسیار ضرورت دارد و منافع و مصلحت دستگاه در ایجاد ارتباط بین بخشی است.

علیلو تاکید کرد: جایگاه تعلیم و تربیت بسیار رفیع است و نیازمند حساسیت های بیشتر است و از این رو لازم است با توجه، دقت ویژه و برنامه ریزی صحیح پیش رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد و گفت: این آمادگی را داریم حتما ظرفیت دستگاه را در چهارچوب قانون به نفع پیشبرد برنامه های تعلیم و تربیت در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار