*سمیه نیک فکر

فردای ایران قوی، در دستان توانمند دانشجوی افتخارآفرین ایرانی

روزی که به عنوان دبیر خبر در خبرگزاری پانا مشغول شدم، بهترین جذابیت این شغل جدید، حضور و فعالیت پویای دختران و پسران دانش‌آموز در این حوزه بود. دانش آموزان دیروزم و دانشجویان امروز که همچون همیشه در کنار من و خبرگزاری پانا دوشادوش من یار و همراه هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فردای ایران قوی، در دستان توانمند دانشجوی افتخارآفرین ایرانی

سبقه کاری در کسوت معلمی همواره به من آموخت که نرم‌افزار این شغل شریف فقط و فقط به بودن دانش آموزان آینده‌ساز این مرز و بوم است. اکنون پس از گذشت سالیان دیدن فرزندان دیروزم در کلاس درس دانشگاه با عنوان دانشجو و امید فردایی پر از غرور، در من شعفی وصف ناشدنی ایجاد می کند.

دختران و پسران دانشجوی من، روی صحبت نه تنها من، بلکه یک ایران با شما است؛ شمایی که آینده این سرزمین در دستان پر از خلاقیت، خودباوری و غیرتتان است.

دانشجوی افتخارآفرین ایرانی، به دنبال تحقق عدالت، مساوات، آزادی معنوی، اجتماعی و عزت ملی است و به عنوان جوان فعال و پویای ایران، بازوی توانمند علمی فردای کشور است.

جوان ایرانی مطالبه گری، حقیقت‌یابی، روشنگری و انتخاب تصمیم صحیح از آن توست. تویی که منتظر نمی مانی تا آینده چگونه رقم بخورد، تمدن‌سازی و فرهنگ‌آفرین؛ چشم امید من و تمام مادران و پدران این سرزمین به راهی است که تو امروز در آن گام نهادی، پس با درایت، هوشیاری و تخصص خود همچون همیشه، پیشگاه آینده ایران باش.

روز دانشجو بر تمام دانشجویان باانگیزه و آینده‌ساز سرزمین مقدسم ایران مبارک.

دبیر خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار