افتتاح مجتمع آموزشی آیت‌الله بروجردی، در روستای حصارساتی شهریار

شهریار (پانا) - مراسم افتتاحیه مجتمع آموزشی و پرورشی آیت‌الله بروجردی در روستای حصارساتی، واقع در شهرستان شهریار با حضور جمعی از مسئولین و خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مجتمع آموزشی آیت‌الله بروجردی، در روستای حصارساتی  شهریار

در این مراسم، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مجید پیروزان مدیر عامل مجتمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی در این افتتاحیه بیان کرد: این مدرسه الگوی تلفیقی بین همکاری نظام و مردم، جهت رشد، پیشرفت و یادگیری علم و آبادانی است که در این منطقه بناشده است.

وی افزود: همکاران نوسازی استان تهران در مهرماه سال جاری ۵۷۰ کلاس‌درس، با مساحتی بالغ بر ۸۴۰۰۰ متر مربع را تحویل داده اند و در دهه فجر با عمل به تهدیدات سازمانی خود و تحویل ۲۹۰ کلاس درس، رویکرد جدیدی از مدرسه سازی را نمایان خواهند کرد.

خان‌محمدی در پایان افزود: امیدواریم تا پایان سال تحصیلی و اول مهر ماه سال آینده نیز، ۶۸۰ کلاس درس، به این مجتمع افزوده شود.

وی به دانش آموزان توصیه کرد: فضای استاندارد و مناسبی برای شما مهیا شده تا در آن جهت رشد و بالندگی درس بخوانید و با همت و تلاش، دشمن را از ضربه زدن به میهن اسلامی ناامید سازید.

دانش‌آموز خبرنگار: هستی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار