مدیرآموزش وپرورش منطقه کهریزک:

شهدای مبارزه با مواد مخدر، اقتدار و سلامتی را به کشور ارزانی داشتند

کهریزک (پانا) - به مناسبت آغاز هفته مبارزه با اعتیاد وآسیب‌های اجتماعی در مدارس، رئیس مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک، به همراه شورای معاونین با خانواده معظم شهید حسین فتحی در منزل ای شهید در باقرشهر دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
شهدای مبارزه با مواد مخدر، اقتدار و سلامتی را به کشور ارزانی داشتند

علی اصفهانی، مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک در این دیدار گفت: شهدای مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی علاوه بر اقتدار و امنیت، سلامتی را با ممانعت از ورود مواد مخدر به کشور ارزانی داشتند.

مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک اظهار کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با اشراف و رصد کامل بر عملکرد افراد متخلف و توزیع کنندگان مواد مخدر، اقدامات مؤثری در مقابله با سوداگران مرگ انجام داده‌اند که این فعالیت‌ها نقش به سزایی در ایجاد آرامش درجامعه و ایمن‌سازی فضای زندگی مردم داشته است .

وی افزود: شهدای سرافراز و خانواده آنان دین خود را در حفظ ارزش‌های اسلامی با اهداء جان و سرمایه زندگی خویش ادا کردند و امروز مردم و مسئولان موظفند تا ضمن حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خط شهادت در در اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال کنند .

اصفهانی گفت: امروز آرامش و استقلال جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌ها و خون همه شهدا است. اگر امروزه کشورمان یکی از امن ترین کشورهای جهان است اینها همه حاصل خون برکات شهدا است . مابه عنوان خادمین نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم آرمان های شهدا را گرامی بداریم و به نوعی حضورمان در جمع خانواده های محترم شهدا تجدید روحیه است و مابرای ادامه کار نیاز به این روحیه داریم .

وی خاطر نشان کرد: اگر علمی از دست سربازی در نظام جمهوری اسلامی ایران به زمین افتد، صدها سرباز دیگر در ایران این علم را به دست می‌گیرند و راه شهدا را ادامه خواهند داد . ما امروزه برای ادامه راهمان به دعای خیر خانواده های محترم شهدا نیاز داریم و حاصل همین دعاهاست که هر روز نظام ما در مبارزه با استکبار جهانی استوارتر میشود .

گفتنی است که شهید والامقام حسین فتحی طی درگیری با اشرار مسلح به درجه شهادت نایل شدند .

خبرنگار : علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار