فرماندار شهرستان قرچک:

دانشجویان، جهادگر صنعت علم و دانش هستند

قرچک (پانا) - فرماندار شهرستان قرچک در همایش تقدیر از دانشجویان کارآفرین در دانشگاه پیام نور شهرستان قرچک، دانشجویان را جهادگر صنعت علم و دانش دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۹۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان، جهادگر صنعت علم و دانش هستند

حسین فاتحی‌نژاد، فرماندار شهرستان قرچک ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان پیام نور شهرستان قرچک گفت: دانشجویان جهادگر صنعت علم و دانش هستند.

وی در ادامه در رابطه تاریخ روز دانشجو افزود: ۱۶ آذر، روز دانشجو، به یاد دانشجویانی است که در اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران و ملاقات با شاه ایران، مدتی بعد از کودتای ۲۸ مرداد رخ داد و رژیم ستم شاهی این دانشجویان را به شهادت رساندند.

فاتحی‌نژاد ضمن زنده نگه داشتن یاد و یادواره شهدای دانشجو که در این مسیر در راه حقانیت و دفاع از کشور دلورانه جنگیدند و تلاش کردند، دانشگاه را محیط کسب علم و دانش دانست و اظهار کرد: دانشگاه علاوه بر اینکه محیط علم و دانش هست، محل جوشش و پویش علمی است. محلی است که دانشجو‌ها به بصیرت و بینش عمیق در مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می‌پردازند.

فرماندار شهرستان قرچک، انتظار خود را نسبت به دانشجوها بیان کرد: دانشجو باید مطالعه خود را در حوزه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بالا ببرد و اهل تحلیل باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشجوی متعهد باید حواسش جمع باشد، دشمن همه‌ تلاش خود را کرد تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند، اما موضوع مهم، موضوعِ ایران است.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار