مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

الگوسازی و تربیت‌ مهم ترین رسالت ‌در آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد مهم‌ترین رسالت ما در اداره کل، اجرای برنامه‌ها مبتنی بر تربیت‌ و الگوسازی در فعالیت‌های پرورشی است.

کد مطلب: ۱۳۲۳۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
الگوسازی و تربیت‌ مهم ترین رسالت ‌در آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، مسعود بهرامی با اشاره به اینکه وقتی دانش‌آموزان یک الگوی مناسب و در دسترس داشته باشند، می‌توانند به راحتی مسیر را پیدا کنند، گفت: در بحث پرورشی، الگوسازی بسیار مهم است و ما سعی داریم الگوسازی را در اولویت برنامه‌های خود در این اداره کل قرار دهیم.

وی افزود: هر برنامه‌ای باید پیوست و هدف تربیتی داشته باشد و اجرای برنامه‌ها مبتنی بر تربیت از مهم ترین رسالت‌های ماست.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: برای دانش‌آموزان برنامه‌های ویژه‌ای در بحث پرورشی داریم؛ گسترش اردوها و تقویت و تحول کانون‌ها را در دستور کار قرار دادیم.

بهرامی ضمن یادآوری دوره رشد و ارتقای توانمندی‌های 200 نفر از مربیان و معاونین پرورشی استان تهران که اخیرا در شهریار و دماوند برگزار شده بود، گفت: همکاران فعال در حوزه تربیتی برای اینکه بتوانند به سوالات روز دانش‌آموزان پاسخ دهند و دانش و فعالیت‌های خود را به‌روز‌رسانی کنند ما دوره «راه مربی» را با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم به اهداف تربیتی منطبق با نیازهای روز دانش‌آموزان برسیم، باید از روش‌های سنتی گذشته عبور کنیم. اساتید در این دوره، محتوای متناسب با زیست بوم جدید تربیتی را به همکاران ارائه دادند تا این عزیزان بتوانند ضمن افزودن به دانش و توانایی‌های خود به سوالات دانش آموزان پاسخ مناسب دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر استعدادیابی و پرورش مهارت‌های دانش آموزان این را هم عنوان کرد که برای شروع حرکتی زمینه ساز، بالنده و پویا می‌بایست آموزه‌های تربیتی و دینی منطبق با سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش تقویت شود و این دوره ها می تواند تاثیرگذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار