سرپرست آمورش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران:

خدمت در مدارس ابتدایی، جذابترین فرصت شغلی است

تهران (پانا) - سرپرست آمورش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران در بازدید و نشست با همکاران و آموزگاران دبستان شهید اشرفی اصفهانی عنوان کرد خدمت در مدارس ابتدایی، جذابترین فرصت شغلی است.

کد مطلب: ۱۳۲۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمت در مدارس ابتدایی، جذابترین فرصت شغلی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران، حبیب اله قربانی مهر، در این بازدید با بیان اینکه فعالیت در مدارس ابتدایی، فعالیتی هنرمندانه است و آموزگاران اوج هنر خود را در کلاس های ابتدایی به منصه ظهور می رسانند، اظهار کرد: آنچه در مدارس ابتدایی اتفاق می افتد، تلاش ها و برنامه های بی نظیری است که نوع آن با دیگر دوره های تحصیلی متفاوت است.

قربانی مهر، بیان کرد: دانش آموزان در دوره ابتدایی کاملاً در اختیار معلمان هستند، لذا این بهترین فرصت برای نظام تعلیم و تربیت کشور است.

وی ادامه داد: معلمان در دوره ابتدایی رقبای کمتری دارند برخلاف سایر دوره ها، چرا که در سایر دوره ها ذهن دانش آموزان درگیر عواملی چون گروه همسالان، فضای مجازی و ... است.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران با بیان اینکه حقیقتاً آموزه ها و یادگیری در دوران ابتدایی همانند نقش بستن اثر روی سنگ است که سالیان متمادی دوام خواهد داشت، گفت: معلمان باید برای ساحت های شش گانه سند تحول برنامه عملیاتی داشته باشند تا فرصت و بستر تجربه کردن برای دانش آموزان فراهم شود.

قربانی مهر همچنین تاکید کرد: اصل "یادگیری متقابل" باید در تمام مدارس ما ساری و جاری باشد؛ مدارس ما باید در مسیر مدارس و سازمان های یادگیرنده قدم بردارند.

وی افزود: معلمان موضوع مهم "خود دانش افزایی" و "خود توانمند سازی" را مدنظر داشته باشند، بخصوص بعد از اعمال رتبه بندی، تا ضمن اینکه کیفیت تدریس خود در کلاس های درس را ارتقاء می دهند، بتوانند رتبه های بالاتر شغلی را نیز کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار