مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : نتیجه اقدامات پروژه مهر باید در کف کلاس و مدارس دیده شود

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی فعالیت های پروژه مهر و تمهید مقدمات برای آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: نتیجه اقدامات انجام شده باید در کف کلاس و مدارس دیده شود.

کد مطلب: ۹۲۰۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : نتیجه اقدامات پروژه مهر باید در کف کلاس و مدارس دیده شود

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان در نشست شورای معاونین اداره کل، پروژه مهر را مجموعه اقداماتی به منظور برنامه ریزی و تمهید مقدمات برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی با نشاط مدارس عنوان کرد و اظهار داشت: کلیه برنامه های پروژه مهر در کارگروه های پنجگانه باید با جدیت در سطوح مختلف عملیاتی شود.

وی ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و نظارت و ارزیابی را از مهم ترین محورهای پروژه مهر بر شمرد و با بیان اینکه کلیه اقدامات باید زیر نظر ستاد استانی در سطح واحد های اداری و آموزشی پیگیری شود، مهم ترین هدف پروژه مهر را آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید از جهات مختلف دانست.

قربانی توجه به ایمنی مدارس و سلامت دانش آموزان را یکی از مهم ترین اولویت ها در اجرای پروژه مهر ذکر و تصریح کرد: با انجام به موقع ثبت نام مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات و اقدامات تبلیغی و توجیهی و اطلاع رسانی به موقع باید فرایند پروژه مهر پیگیری و نتیجه آن بازگشایی به موقع مدارس و پیش بینی های لازم باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه اجرای دقیق برنامه های پروژه مهر را نیازمند اطلاع رسانی و توجیه دست اندرکاران امر در سطوح مختلف عنوان کرد و گفت: باید با برگزاری جلسات مختلف توجیهی، اقدامات و حدود انتظارات برای مدیران به خصوص مدیران مدارس تشریح شود .

وی ثبت نام به موقع دانش آموزان را برای سال تحصیلی جدید و سازماندهی نیروی انسانی و کلاس بندی مدارس مهم دانست و با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس در استان، خواستار قانونمندی و اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی توسط حوزه های مختلف و شیوه نامه نظارت بر ثبت نام و ارزیابی اقدامات ادارات و مدارس در اجرای این فرایند شد و به دست اندرکاران و مدیران توصیه کرد ضمن اطلاع رسانی دقیق و شفاف سازی، با سعه صدر در راستای تکریم مراجعین و رضایت مندی ارباب رجوع تلاش نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار