گروه‌های آموزشی پل ارتباط بین برنامه‌ریزان و مجریان آموزشی هستند

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران عنوان کرد گروه‌های آموزشی پل ارتباطی بین دو حوزه مهم برنامه‌ریزان و مجریان آموزشی هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
گروه‌های آموزشی پل ارتباط بین برنامه‌ریزان و مجریان آموزشی هستند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران، حبیب اله قربانی مهر در نشست سرگروه‌های آموزشی متوسطه و پژوهش سرا، اظهار کرد: سرگروه‌های آموزشی باید در دو دیدگاه، علمی و اجرایی توانمند ظاهر شوند و در کنار کار علمی، بتوانند کار اجرایی خوب انجام دهند.

قربانی مهر با اشاره به وظایف سرگروه های آموزشی، گفت: بررسی میزان تحقق اهداف کلی و جزیی کتب درسی و آموزش ها در سطح کلاس، شناسایی اثرات مثبت و منفی برنامه ها و طرح های آموزشی بر عهده سرگروه های آموزشی است.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ از طرح درس به عنوان نقشه راه یک معلم یاد کرد و افزود: گروه های آموزشی برای موضوع طرح درس روزانه و سالانه برنامه مدون داشته باشند و طرح درس های استاندارد در اختیار دبیران جدیدالاستخدام قرار گیرد.

قربانی مهر با تاکید بر اینکه اخبار و آخرین یافته های گروه های آموزشی باید در مجلات الکترونیک در معرض دید همکاران و دانش آموزان قرار گیرد، اظهار کرد: گروه های آموزشی سایت ها و پایگاه های علمی معتبر را نیز شناسایی و به همکاران و دانش آموزان معرفی کنند.

وی روش تدریس نوین را نیازمند ارزشیابی نوین دانست و گفت: سرگروه های آموزشی ارزشیابی و طرح سوالات امتحانات را به درستی پیمایش کنند و پایایی و روایی سوالات به صورت علمی بررسی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار