معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

جهاد تبیین رمز ماندگاری آرمان‌های انقلاب اسلامی و مانع هدر رفتن خون شهداست

نیکشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان عنوان کرد جهاد تبیین یک فریضه واجب و رمز ماندگاری آرمان‌های انقلاب و مانع از هدر رفتن خون شهدا است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین رمز ماندگاری آرمان‌های انقلاب اسلامی و مانع هدر رفتن خون شهداست

حسن بروشکی بر مطالعه دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط فرهنگیان و دانش آموزان تاکید کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به پاسداشت ارزش های اسلامی می پردازد و نوجوانان و جوانان مهمترین نقش را در این بیانیه ایفا می کنند.

وی افزود: لازم است تا همواره از ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در کشور یاد شود تا نوجوانان و جوانان ما با شناخت این ارزش ها بدانند که درگیر نقشه دشمن و بی سامانی فرهنگی نشوند و بدون تفکر دست به تخریب اموال مردم نزنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در ادامه به تبیین جایگاه زنان در دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: شهیدان نوجوان و جوان ما مانند شهید فهمیده و شهید اخلاقی از دامن پاک مادران همین سرزمین راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و تا پای جان از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کردند و وظیفه مادران و بانوان ایران اسلامی، تربیت فرزندان برومندی چون شهید بابایی، شهید همت و شیرودی و کشوری و چمران و فرزندانی از نسل سلیمانی را تربیت کنند.

دانش آموز خبرنگار: آتنا بلیده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار