معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

دانش‌آموزان امروز، جریانات خطرآفرین را به‌خوبی مدیریت می‌کنند

نیمروز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت در دوران جنگ جوانان افسران میدان‌های جنگ سخت بودند و امروز جوانان افسران میدان‌های جنگ نرم هستند قطعا جوانان این جریان را مدیریت و حربه و نیرنگ دشمن را فرصتی برای دفاع از ارزش‌ها تبدیل خواهند کرد و اجازه نخواهند داد هیچ آسیبی به ارکان نظام و انقلاب وارد شود.

کد مطلب: ۱۳۳۰۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان امروز، جریانات خطرآفرین را به‌خوبی مدیریت می‌کنند

همایش جهاد تبیین با حضور حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ سیستان و بلوچستان، رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل، رئیس اداره قرآن،عترت و نماز اداره کل، زهرا هرمزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیمروز، مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و مشاورین مدارس در محل سالن شهید عارفی این شهرستان برگزار شد.

حسن بروشکی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یکی از دستور کارهای بسیار مهم برای مقابله با هر گونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.

وی افزود: شرایط فعلی جامعه باعث شده ضرورت جهاد تبیین اهمیت مضاعفی پیدا کند و به همین دلیل رهبر انقلاب روی این عنوان تاکید دارند.

وی تصریح کرد: دشمن در ناآرامی‌های اخیر عفت و پاکدامنی زنان و دختران ما را نشانه گرفته است و با شعار زن، زندگی و آزادی به دنبال تحریک قشر جوان و نوجوان ما خصوصا دختران است و در صدد است تا از این راه به مقاصد شوم خود علیه اسلام و انقلاب جامه عمل بپوشاند.

معاون پرورشی و فرهنگی به نقشه دشمن و برهم زدن جامعه و خدمات و دستاوردهای نظام اشاره کرد و در راستای جهاد تبیین اظهار کرد: تبیین این نیست که ما توجیه کنیم، تبیین توجیه نیست، تبیین ماله کشیدن نیست، تبیین یعنی اینکه ناکارآمدی بعضی ها را به حساب نظام و رهبری ننویسیم.

دانش آموز خبرنگار: حوریه صیادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار