معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

جهاد علمی وظیفه همه دانش آموزان است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت جهاد علمی یکی از مهمترین وظایف دانش‌آموزان است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جهاد علمی وظیفه همه دانش آموزان است

در نشست کرسی آزاداندیشی ویژه دانش آموزان دبیرستان حضرت ولیعصر(عج) ناحیه یک زاهدان، حسن بروشکی با اشاره به اهمیت فعالیت های پرورشی در مدارس، گفت: مدارس با توجه به حضور دانش آموزان مسئولیت خطیر تربیت نسلی در تراز انقلاب را برعهده دارد و مدیران و مسئولین آینده ایران اسلامی باید جوانانی مومن و متعهد و عاشق نظام و مردم باشند.

وی افزود: جهاد تبیین به عنوان یک فریضه قطعی و فوری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد و به همین سبب دانش آموزان نیز باید به عنوان پیشرانان این عرصه قدم بردارند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تبیین یعنی پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی را به نسل جوان معرفی کنیم و برای کاستی ها و ضعف ها راهکار و پیشنهاد ارائه دهیم.

بروشکی ضمن اشاره به نقش بی بدیل جوانان و نوجوانان در جهاد تبیین، گفت: وظیفه دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم، جهاد علمی است که همتراز با جهاد تبیین است و بسیار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از نقش رسانه ها و اهمیت فراگیری سواد رسانه ای در مدارس به عنوان یکی از مهمترین عوامل روشنگری یاد کرد و افزود: امروزه نقش رسانه در القای تفکرات و راهبردهای دولت ها بر هیچ کس پوشیده نیست و به همین منظور نسل جوان باید با آگاهی و آموزش کامل به تولید محتوا با موضوع انقلاب اسلامی بپردازد.

دانش آموز خبرنگار: علی درویش پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار