چهره‌های شاخص و شهدا به نسل جدید معرفی شوند

بوشهر (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت معرفی چهره‌های شاخص شهدا به نسل جدید باید در اولویت کار فرهنگی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
چهره‌های شاخص و شهدا به نسل جدید معرفی شوند

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر اظهار کرد: این شورا بستری برای هماهنگی همه دستگاه‌های فرهنگی است تا فعالیت‌های منسجم و نظام مندی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به گفتمان عمومی تبدیل شود، تصریح کرد: تبدیل گفتمان عمومی و نظام‌مند فکری جدید در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دولت سیزدهم مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا و حفظ کرامت آنها در جامعه از سوی مسئولان و مردم یک ضرورت است، افزود: شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های آنان مایه افتخار کشور هستند و تمام دستگاه‌های اداری باید به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

جانشین شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان بوشهر گفت: معرفی چهره های شاخص و شهدا به نسل جدید و آینده باید در اولویت کار فرهنگی این شورا قرار گیرد که تاکنون نیز در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و باید از ظرفیت هنرمندان و فضای مجازی در این راستا استفاده کرد.

پورات با اشاره به اینکه جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با حضور شهرداران برگزار خواهیم کرد، افزود: در شهرستانها به ریاست فرمانداران جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شود و مصوبات آن را نیز به دبیرخانه شورا ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: خدمات رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران و همچنین جذب ۲۵ درصدی استخدام سازمان‌ها از خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید توسط ادارات با جدیت اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اداری بودجه‌ای در راستای فرهنگ سازی ایثار و شهادت در نظر بگیرند، اذعان کرد: همچنین بررسی وضعیت و شرایط خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری یادواره‌های شهدا باید مورد توجه دستگاه‌های اداری و مدیران قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار