بهبود شاخص‌های آموزش ابتدایی استان بوشهر در ۲ سال اخیر

بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شاخص‌های نرخ تکرار پایه اول و سایر پایه‌ها، نرخ ارتقای دوره ابتدایی، شناسایی و جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و نرخ پوشش نوآموزان کودکستان‌ها در دولت مردمی ایران قوی در این استان بهبود یافته است.

کد مطلب: ۱۴۲۸۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بهبود شاخص‌های آموزش ابتدایی استان بوشهر در ۲ سال اخیر

غلامحسین مهران‌پور در نشست با شورای معاونان آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های موثر آموزشی به ویژه طرح‌های شهید همت و شهید محمودوند در ۲ سال اخیر، شاخص‌های اختصاصی معاونت آموزش ابتدایی بهبود یافته است.

مهران پور گفت: طرح شهید همت با هدف ارتقا صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و با مشارکت۲ هزار و ۱۰۰ آموزگار معادل ۵۰ درصد آموزگاران استان برای دومین سال متوالی در حال اجرا است.

مهران‌پور تاکید کرد: با توانمندسازی نیروی انسانی و ارائه آموزش‌های با کیفیت‌تر، شاهد گسترش عدالت آموزشی در همه استان به ویژه مدارس روستایی خواهیم بود.

وی از برگزاری همایش "تحول آفرینان حوزه آموزش ابتدایی استان" خبر داد و گفت: در این همایش از ۱۵۰ نفر از فعالان حوزه آموزش ابتدایی استان با حضور مهمانان وزارتی تجلیل می شود.

گفتنی است : شرکت در برنامه‌ صبحگاه دبستان حافظ، بازدید از مدارس ام‌البنین و شهید فلاحی ,جلسه مدیران مدارس ابتدایی، شرکت در نمازجماعت دبستان دخترانه بنت الهدی و نشست با آموزگاران این آموزشگاه، بازدید از اجرای طرح شهید همت و حضور در کلاس دانش‌ آموزان مدرسه استثنایی امید از برنامه‌های سفر یک روزه مهران‌پور به منطقه بردخون بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار