معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان:

سازمان دانش‌آموزی، زمینه‌ساز تربیت دانش‌آموزانی در تراز جمهوری اسلامی است

لزوم آموزش سوادرسانه‌ای به دانش آموزان

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان با عنوان این مطلب که دوران قبل از انقلاب، دانش‌آموزان هدف و آرمان داشتند و این امر به دلیل آگاهی بالای آن‌ها نسبت به اتفاقات پیرامون بوده است، گفت همانگونه که می‌دانید دشمن تغییر موضع داده و هدف را از قشر جوان و دانشجو به کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان تنزل داده؛ بنابراین در شرایط فعلی، مهم‌ترین سلاح برای خنثی کردن اطلاعات کذب دشمن‌، آموزش سوادرسانه‌ای و افزایش دانش و آگاهی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، زمینه‌ساز تربیت دانش‌آموزانی در تراز جمهوری اسلامی است

علی اصغر حسنان، در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان، با اشاره به اینکه دشمن از احساسات خام نوجوانان و کودکان سوءاستفاده می‌کند، بیان کرد: ما باید عواطف و احساسات ظریف و ارزشمند آن‌ها را تحریک کرده و با بیان صریح و لطیف، مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای این قشر تبیین کنیم.

وی، در ادامه ضمن بیان این که سازمان دانش‌آموزی، زمینه‌ساز تربیت دانش‌آموزانی در تراز جمهوری اسلامی است، بر تربیت دانش‌آموزانی متخلّق به اخلاق اسلامی در مدارس تأکید کرد و افزود: مربیان پیشتاز بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین، باید برای تربیت دانش آموزانی متخلّق به اخلاق اسلامی در مدارس به ترویج الگوها و اسوه های انقلابی و ایرانی بپردازند.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان، همچنین از کسب رتبه برتر سازمان دانش‌آموزی شهرستان سمنان در حوزه جذب و سازماندهی پیشتازان در سال گذشته خبرداد و گفت: در تلاشیم انشاءالله این روند موفقیت ادامه پیدا کند.

تعلیم و تربیت و نشر فعالیت گروهی، راهبرد اکنون سازمان دانش‌آموزی است

حسنان با عنوان این مطلب که تجربه نشان داده، دانش آموزی که تشکیلاتی و گروهی رشد اجتماعی داشته، در اجتماع موفق تر عمل می کند، تصریح کرد: این سازمان با هدف تحقق ایران قوی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، سعی در تعلیم و تربیت و نشر فعالیت های گروهی دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی به عنوان مهم ترین بازوی توانمند دستگاه های کشور در چارچوب ایفای نقش اهداف تربیتی و اجتماعی است، افزود: سازمان دانش آموزی با اراده جدی، شرایط نوینی را ایجاد کرده که به منظور اعتلای تربیتی، اجتماعی، علمی و اخلاقی از همه ظرفیت ها بهره گرفته و برای این مهم، زمینه مشارکت همه جانبه دانش آموزان را فراهم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار