مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی:

آماده‌سازی هتلی برای افراد معلول در مشهد

مشهد (پانا) - مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی عنوان کرد با همت خیرین، شهرداری، استانداری و بهزیستی کشور اولین هتل ویژه افراد دارای معلولیت در مشهد مقدس افتتاح شد تا زمینه زیارت این عاشقان به مرقد امام رضا (ع) تسهیل شود.

کد مطلب: ۱۳۱۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی هتلی برای افراد معلول در مشهد

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در گفت و گو با پانا گفت: «این هتل جهت دسترسی همه افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده است. افراد دارای معلولیت که قصد زیارت آقا علی بن موسی الرضا (ع) را داشتند با سختی هایی مواجه بودند؛ زیرا بسیاری از اماکن اقامتی برای افراد دارای معلولیت یا مناسب نبود یا قابل استفاده نبود یا هزینه بالایی داشت. به همین خاطر در سال ۱۳۹۳ با همت خیرین، شهرداری، استانداری و بهزیستی کشور این پروژه طراحی شد و خدا را شاکریم که در مهر ماه 1401 این پروژه به افتتاح رسید.»

وی ادامه داد: «این پروژه به همت خیرینی که تمایل زیادی برای اجرای این پروژه داشتند به اتمام رسید؛ بنابراین اولین هتل افراد دارای معلولیت در مشهد مقدس بهره برداری شد. بهترین کار برای اقامت افراد دارای معلولیت این است که هتل ها به ازای هر ۲۰ اتاق، ۱ اتاق مخصوص افراد دارای معلولیت در نظر گیرند. بر اساس قوانین هم هتل ها باید امکان استفاده افراد دارای معلولیت را مهیا کنند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی عنوان کرد: «بدون خیرین ما کاری از پیش نخواهیم برد. سازمان بهزیستی با کمک خیرین و کمک مردمی است که می تواند این پروژه های عظیم را به سرانجام برساند.»

دانش آموز خبرنگار: محدثه رأفتی خداپرست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار