سامانه واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا در ۳ استان فعال شد

تهران (پانا) - براساس اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، سامانه نوبت‌دهی واکسن برای افراد ۱۸ سال به بالا در ۳ استان باز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا در ۳ استان فعال شد

به گزارش وبدا، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به باز شدن سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا برای افراد ۱۸ سال به بالا در استان‌های قم، کرمانشاه و همدان، اعلام کرد: به دستور وزیر بهداشت، افراد ۱۸ سال به بالا ساکن استانهای قم، کرمانشاه و همدان که در این استانها دارای پرونده بهداشت هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی salamat.gov.ir زمان و محل تزریق واکسن را انتخاب کنند.

براساس اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، افراد فاقد پرونده بهداشت در این استانها می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشت، تشکیل پرونده دهند و چند ساعت بعد برای دریافت واکسن ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است، داشتن نوبت از سامانه نوبت‌دهی واکسن الزامی است و افراد تحت هیچ شرایطی بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه نکنند.

در پایان اطلاعیه این مرکز آمده است: در طول این هفته و با تامین واکسن، محدودیت سنی برای استانهای بیشتری برداشته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار