مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر :

حضور یکصد‌هزار دانش‌آموز در واحدهای آموزشی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در مراسم آغاز سال تحصیلی، گفت در بهار تعلیم و تربیت 1401 امانت‌دارحدود 100000دانش‌آموز در واحدهای آموزشی هستیم که با تلاش همکاران ما در آموزش و پرورش اسلامشهر سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور یکصد‌هزار دانش‌آموز در واحدهای آموزشی اسلامشهر

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در مراسم آغاز بهار تعلیم و تربیت و نواخته شدن زنگ بازگشایی واحدهای آموزشی که در دبیرستان پسرانه ناصری‌منش آموزش و پرورش اسلامشهر برگزارشد، در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموزان اظهار کرد: امنیت و آرامشی که امروز موجب شده، دانش‌آموزان ما پس از دو سال دوران کرونا به واحدهای آموزشی بازگردند را مدیون خون شهدا، ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و تحمل سختی‌های خانواده‌های آنان که پس از سال‌ها هنوز ادامه دارد، هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: آموزش و پرورش می‌بایست از همین آغازین سال تحصیلی در واحد‌های آموزشی ترویج فرهنگ عاشورایی را در دستور برنامه‌های خود قرار دهد و دانش‌آموزان را با واقعیت‌های روز آشنا سازد.

در این مراسم اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی تصریح کرد: در بهار تعلیم و تربیت 1401امانت دار حدود 100000دانش‌آموز در واحدهای آموزشی هستیم که با تلاش همکاران ما در آموزش و پرورش اسلامشهر سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار