مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت آموزش مسئولیت‌پذیری، تعهد و مهارت‌های آمادگی برای زندگی آینده از دوران ابتدایی در مدارس

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهردر مراسم جشن شکوفه‌های پایه اولی گفت همکاران در آموزش و پرورش باید مسئولیت‌پذیری، تعهد و مهارت‌های آمادگی برای زندگی آینده را از دوران آغازین تحصیل به دانش‌آموزان یاد دهند.

کد مطلب: ۱۳۱۰۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آموزش مسئولیت‌پذیری، تعهد و مهارت‌های آمادگی برای زندگی آینده از دوران ابتدایی در مدارس

اکبر قنبری در مراسم جشن شکوفه‌های پایه اولی که در دبستان 15 خرداد منطقه برگزار شد، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید را برای نوگلان پایه اولی در 31 شهریورماه با همکاری اولیای دانش‌آموزان و کادر واحدهای آموزشی پس از دوران پاندمی کرونا با توکل بر خداوند متعال آغاز می‌کنیم و اعتقاد داریم ما مسئولان نظام تعلیم و تربیت امانت‌داران قلب، روح و ذهن دانش‌آموزان هستیم.

وی بیان کرد: همکاران ما در آموزش و پرورش باید مسئولیت‌پذیری، تعهد و مهارت‌های آمادگی برای زندگی آینده را از همین دوران آغازین تحصیل به دانش‌آموزان یاد دهند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: از اهداف مهم آموزش و پرورش مردمی‌سازی است و نمونه این مشارکت را در دوران کرونا داشتیم که یاددهی و یادگیری با همکاری اولیاء و کادر واحدهای آموزشی به سرانجام مقصود رسید؛ در سال تحصیلی جدید هم مشارکت مردم را در واحدهای آموزشی انتظار داریم.

در این برنامه که رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، شورای معاونین آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند، برنامه‌هایی از جمله اجرای سرود، برپایی غرفه‌های فرهنگی و زیارت خاص امام رضا(ع) توسط خادم‌یاران رضوی برگزار شد و دانش‌آموزان به همراه آموزگاران خود در کلاس‌های درس حضور یافتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار