استاندار زنجان:

دانش‌آموزان استعدادهای خود را شناخته و برای شکوفایی آن تلاش کنند

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه زیادی در بین دانش‌آموزان وجود دارد که باید آن‌ها را شناخته و برای شکوفایی استعدادها تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان استعدادهای خود را شناخته و برای شکوفایی آن تلاش کنند

آیین بازگشایی مدارس استان زنجان امروز با حضور مسئولان استانی و مشاور وزیر در اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد.

محسن افشارچی اظهار کرد: قطعاً استعدادهای بالقوه و بزرگی در بین تمام دانش‌آموزان وجود دارد و این خود دانش‌آموزان هستند که نسبت به استعدادهای خود باید حساس باشند.

وی خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: آگاهی از ظرفیت و استعدادهای خود و عدم تلاش برای استفاده از آن بزرگترین کفران نعمت برای یک شخص است.

افشارچی با تاکید بر اینکه کار درست همیشه سخت است و رسیدن به نقطه موفقیت با آسانی و تنبلی امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: برای رسیدن به یک آرزو و هدف در حوزه استعداد خود حتماً باید سختی بکشید، وقت بگذارید و مطالعه کنید و به عبارت دیگر باید استعدادهای خود را شکوفا کنید و شکوفا کردن استعدادها نیز زحمت دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه دانشمندان، هنرمندان، ورزشکاران و قهرمانان زیادی از میان دانش‌آموزان در آینده برخواهند خاست، گفت: دختران در این کشور با حفظ پوشش و عفاف به هر جایی که بخواهند، می‌رسند.

وی ابراز کرد: دانش‌آموزان باید داشته‌ها و استعدادهای خود را قدر دانسته و برای شکوفا کردن آن‌ها تلاش کنند که در این زمینه علاوه بر تقویت جسمی باید به تقویت روحی و تهذیب نفس و معنویت وجود خود نیز رسیدگی و پرداخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار