استاندار زنجان:

اصلی‌ترین پارامتر در اتفاقات اخیر کشور دخالت نظام سلطه در مسیر انقلاب است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت اصلی‌ترین پارامتر در اتفاقات اخیر کشور، دخالت نظام سلطه در مسیر حرکتی نظام جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۱۳۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اصلی‌ترین پارامتر در اتفاقات اخیر کشور دخالت نظام سلطه در مسیر انقلاب است

محسن افشارچی امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها به موضوعات و آسیب‌های اجتماعی به‌صورت کلان باید نگاه کنند تا بتوان مشکلات را حل کرد و موارد ارائه‌شده در این جلسات به‌صورت دقیق بررسی شود.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: در تحلیل‌ها اگر تمام پارامترهای حاکم بر اتفاقات اخیر را در نظر نگیریم، قطعا مسیر را بیراهه رفته‌ایم.

وی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر هم باید پرامترهای بیرونی و هم پارامترهای درونی را در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین پارامتر در اتفاقات اخیر، دخالت نظام سلطه در مسیر حرکتی نظام جمهوری اسلامی است.

افشارچی با بیان اینکه «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اصلی‌ترین شعار نظام جمهوری اسلامی است که به تقابل با نظام سلطه برمی‌گردد، تصریح کرد: بیش از 43 سال است که تمام اتفاقات کشور تحت تاثیر دشمنی نظام سلطه با نظام جمهوری اسلامی است و نمی‌توان منکر این موضوع شد.

وی با بیان اینکه هر وقت، مقاومت در مقابل نظام سلطه پررنگ‌تر بوده، ضربه‌ای که خورده‌ایم نیز بیشتر بوده است، افزود: آنچه که در اتفاقات اخیر خیلی اهمیت دارد، پارامتر بزرگ فشار نظام سلطه است که تمام‌قد و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای، انسانی، ماهواره‌ای و فضای مجازی در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

استاندار زنجان گفت: اصلی‌ترین کار در چنین شرایطی این است که تشخیص دهیم که در کجا نباید بایستیم و در کجا باید بایستیم.

وی با بیان اینکه از زمستان سال گذشته تا اوایل تابستان سال جاری به‌طور متوسط هر هفته 2 تجمع توسط گروه‌ها و اصناف مختلف در مقابل استانداری و یا سایر دستگاه‌های اجرایی استان زنجان صورت گرفته است، اظهار کرد: ما به میان همه تجمع‌کنندگان رفته و به اعتراضات آن‌ها گوش دادیم و گره‌گشایی کردیم اما سوال این است که چرا اتفاقات اخیر افتاد.

افشارچی ابراز کرد: بنابراین مشخص است که فشار نظام سلطه در پشت اتفاقات اخیر بوده و برنامه برای ان داشته است وگرنه چه کسی از خشونت منفعت می‌برد؟

استاندار زنجان تصریح کرد: تمام تلاش نظام جمهوری اسلامی این است که تا حد ممکن اعتراضات را بشنود چرا که سیستم، یادگیرنده است و در این میان از رسانه‌های استان زنجان تشکر می‌کنیم که در آتش خشونت و اختلافات ندمیدند.

وی گفت: تلاش ما این خواهد بود که لایه‌های کف میدان را شناسایی کرده و از مشکلات مردم و جامعه گره‌گشایی کنیم و در این راستا چند معضل بزرگ طی یک سال گذشته در استان زنجان حل شده و به سمت حل معضلات بزرگتر می‌رویم.

افشارچی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه خون مطهر هزاران شهید است که به خاطر حفظ استقلال کشور و اینکه زیر بار سلطه نرویم و گاو شیرده برای غربی نباشیم، خون خود را فدا کرده‌اند و به همین دلیل امیدواریم با بصیرت و تشخیص‌ها جلوی بهانه‌ها را بگیریم تا اگر اصلاحی نیاز است، انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار