استاندار زنجان:

چرایی مرگ بر آمریکا با نگاه متفاوت به دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با تاکید بر تغییر رویه‌ها در گرامیداشت 13 آبان گفت چرایی مرگ بر آمریکا باید با نگاه متفاوت از گذشته و با زبان خود دانش‌آموزان و دانشجویان به آن‌ها تبیین شود.

کد مطلب: ۱۳۱۶۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
چرایی مرگ بر آمریکا با نگاه متفاوت به دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین شود

محسن افشارچی امروز در جلسه هماهنگی 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: رویه برنامه‌های گرامیداشت 13 آبان باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات حتی بخشی از مشکلات داخلی و معیشتی کشور به دلیل زاویه‌ای است که جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه دارد، خاطرنشان کرد: کشورهایی مانند کره شمالی، بمب هسته‌ای دارند اما نظام سلطه بر آنها متمرکز نیست، پس دلیل تمرکز نظام سلطه بر ما این است که حرکت نظام جمهوری اسلامی، یک حرکت تمدنی است.

افشارچی افزود: به همه این دلیل نظام سلطه بر جمهوری اسلامی تمرکز کرده و در این مسیر از تمام ابزار و فناوری‌های خود به‌صورت ترکیبی استفاده می‌کند.

استاندار زنجان با تاکید بر تغییر رویه‌ها در برگزاری مراسم 13 آبان گفت: اگر مقدمات چرایی مرگ بر آمریکا در دانشگاه‌ها و مدارس فراهم شود، جوش و خروش مورد نظر در روز 13 آبان را خواهد داشت و لازمه این کار است که ما باید بدانیم در کجا باید بایستیم و گارد بگیریم.

وی ابراز کرد: مستنداتی که در رابطه با آمریکا وجود دارد و حتی خودشان تحلیل و نقل می‌کنند را می‌توان برای دانش‌آموزان و دانشجویان تفسیر و تحلیل کرد؛ هر چند کار سختی است اما باید بدانیم که کار درست و صحیح همواره سختی‌های خود را دارد.

افشارچی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین خاطرنشان کرد: جهاد تبیین به این معنی است که تلاش خود را مضاعف کنیم و مشخص کنیم که زاویه ما در دنیا چیست.

استاندار زنجان با اشاره به یکی از تحلیل‌های خارجی که جمهوری اسلامی ایران را جلوتر از روسیه و چین در دشمنی می‌داند، گفت: دلیل این امر این است که روسیه، تهدید تمدنی و تهدید بازاری برای آمریکا نیست و همچنین چین نیز تهدید تمدنی نیست و فقط تهدید بازاری است اما جمهوری اسلامی، تهدید تمدنی برای آن‌ها است.

وی تصریح کرد: باید نگاه متفاوت داشته و با قشر دانش‌آموز و دانشجو باید با استفاده از زبان خودشان صحبت کرده و چرایی مرگ بر آمریکا را تبیین کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار