در نشست هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی دلگان عنوان شد:

سازمان دانش‌آموزی محل شکوفایی استعداد و توانایی دانش‌آموزان است

دلگان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان دلگان گفت یکی از مهمترین وظایف سازمان دانش‌آموزی کشف استعداد و توانایی‌های دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۰۹۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی محل شکوفایی استعداد و توانایی دانش‌آموزان است

نشست اعضای هیات رییسه مجلس دانش‌آموزی دختران شهرستان دلگان با موضوع «بازگشایی مدارس» با حضور امان الله بامری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، علی بامری، مسئول سازمان دانش‌آموزی، نورمحمد بامری، کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهرستان دلگان و چهار نفر از هیئت رئیسه مجلس شهرستانی برگزار شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دلگان در این نشست، مدرسه را محل شکوفایی استعداد و توانایی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: «یکی از وظایف مهم مدارس و سازمان دانش‌آموزی کشف استعداد و توانایی‌هاست.

امان الله بامری افزود: برای حل مشکلات دانش آموزی در وهله اول نیاز به مطالبه گری خود دانش آموزان و سپس همکاری مسئولان است.

علی بامری، مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان دلگان توضیحاتی درباره انتخابات مجلس شورای دانش آموزی مطرح کرد و خطاب به نمایندگان مجلس دانش آموزی گفت: شما نماینده ٢۵ هزار نفر دانش آموز دلگانی هستید؛ پس عملگرا و مطالبه گر باشید تا با کمک هم چالش ها و موانع را از سر راه برداریم.

وی افزود: از هیچ کمکی به نمایندگان مجلس دانش آموزی و دانش‌آموزان دریغ نخواهد کرد.

نورمحمد بامری، کارشناس فرهنگی و هنری آموزش پرورش دلگان نیز از آماده‌سازی مدارس و برگزاری مراسم به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: هدف ما این است که دانش آموزان پس از دو سال دوری از مدرسه و کلاس درس با روحیه ای شاد و مناسب به کلاس های درس برگردند و انگیزه بیشتری برای درس خواندن پیدا کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش در کنار هم هستند و هیچ کدام بدون دیگری کامل نیست.

این کارشناس، فعالیت های پرورشی را غذای روح دانست و اظهار کرد: درصدد برگزاری مسابقه ها و ایجاد رقابت های سالم و مفید در مدارس هستیم.

مهدیس عبدالهی، نماینده مجلس دانش آموزی شهرستان دلگان نیز در این نشست پس از ارائه گزارش کار به بررسی مشکلات و چالش های مدارس پرداخت و گفت: مشکلات را مشکل که نه، چالش بنامیم که با حل کردن هر کدام از چالش ها به خودشناسی بیشتر و شکوفا شدن توانمندی هایمان و همدلی و اتحاد بیشتر برسیم.

وی از برنامه های مجلس دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: متاسفانه در سال تحصیلی گذشته به دلیل مجازی بودن مدارس، آن طور که باید برنامه هایمان به اجرا درنیامد و امیدواریم در سال تحصیلی جدید آن طور که شایسته است انجام وظیفه کنیم.»

همچنین او از ویژه برنامه های مجلس شورای دانش آموزی شهرستان دلگان برای هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: «در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، شهدای ما قلم بر زمین گذاشتند و اسلحه به دست گرفتند و اکنون ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.»

وی خاطرنشان کرد: «ما پا جای پای کسانی می‌گذاریم که جان و مالشان را فدای ایران و ایرانی کردند تا امروز با آرامش خاطر بر روی این خاک قدم بگذاریم؛ مبادا که روزی شرمنده آنها شویم.»

گفتنی است در این جلسه دیگر نمایندگان مجلس دانش آموزی نیز به بررسی چالش ها و مشکلات آموزشی و پرورشی شهرستان دلگان پرداختند و همچنین راه حل هایی برای حل شدن چالش ها عنوان کردند.»

دانش آموز خبرنگار: مهدیس عبدالهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار