رییس آموزش و پرورش شهرستان اهر:

بهترین مدرسه، نزدیک‌ترین مدرسه است

اهر( پانا)- رئیس آموزش و پرورش شهرستان اهر با اشاره به اهمیت مهر امسال، بهترین مدرسه را نزدیک‌ترین مدرسه دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۷۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بهترین مدرسه، نزدیک‌ترین مدرسه است

ناصر پورفتحی صبح امروز در جلسه مدیران مدارس شهرستان اهر گفت: برای پیشگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی که در بعد مسافت، سرویس های مدارس ایجاد می شود با انتخاب نزدیکترین مدرسه به محل سکونت دانش آموز به حداقل می رسد.

وی افزود: مدیران باید به این امر توجه ویژه داشته باشند و حتی این شعار"بهترین مدرسه ، نزدیک ترین مدرسه است " را تابلو کرده و در اتاقشان نصب کنند.

پورفتحی عدالت آموزشی و تربیتی را زیربنای آموزش دانست و افزود: سعی کنیم در مدارس عدالت آموزشی ایجاد کنیم تا همه دانش آموزان بتوانند از یک فرصت آموزشی و تربیتی به صورت برابر بهره مند شوند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اهر در ادامه به ایجاد مدرسه پویا و متفکر پرور تاکید کرد و گفت: امسال دانش آموزان اهری در المپیاد نانو با کسب دو مدال طلا و نقره افتخار آفرینی کردند و این در سایه تجلیل و تشویق و ایجاد فرهنگ تفکر محور محقق شده است.

وی ضمن تاکید به گفتمان سازی بومی سازی شده در ارتباطات گفت: با توجه به فرهنگ و هویت متفاوت هر منطقه شهر و حتی مناطق شهری با روستاها لازم است نسبت به شرایط هر منطقه ارتباط و گفتمان صورت بگیرد.

ناصر پورفتحی در پایان از مدیران مدارس خواست، نسبت به بارگذاری مدارک رتبه بندی همکاران توجه ویزه داشته باشند تا خدای نکرده هیچ یک از همکاران اهری از این فرصت رتبه بندی عقب نمانند چرا که عدم بارگذاری مدارک به منزله انصراف از رتبه بندی است.

شایان ذکر است که این جلسه قبل از شروع کنفرانس ویدیویی استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان با مدیران شهرستان های استان برگزار شد و در آن معاونین آموزش و پرورش شهرستان اهر در مورد بازگشایی مدارس و پروژه مهر با مدیران مناطق شهرستان اهر گفتگو کردند.

خبرنگار: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار