استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

لزوم تشکیل کارگروه منسجم و هدفمند برای بازگشایی مدارس

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اقدامات لازم در خصوص بازگشایی مدارس بر تشکیل کارگروه منسجم و هدفمند در این خصوص تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تشکیل کارگروه منسجم و هدفمند برای بازگشایی مدارس

عابدین خرّم در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: در بحث سرویس مدارس هیچ موقع نمی‌توان تصمیات و اقدامات لازم را انجام داد، بلکه لازمه انجام این کار ایجاد یک کارگروه منسجم متشکل از شهرداری، فرمانداری و همکاران اداره آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: با تشکیل این کارگروه باید تمامی موارد مربوط به این موضوع مشخص شود و تمامی اظهار رضایت‌ها و نارضایتی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: ۲ مسئله بسیار مهم وجود دارد که یکی تمامی پول‌هایی است که مدارس از اولیا و مربی مطالبه می‌کنند و بعدی بی‌نظمی در رابطه با شهریه مدارس غیرانتفاعی است که باید در این راستا نظارت‌ها و پیگیری‌های دقیق صورت گیرد.

وی اظهار کرد: بزرگترین مشکل در کشور ما پیگیری و مطالبه است، در این خصوص برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی از فرماندار استان انتظار می‌رود با تشکیل ۲ کارگروه در ارتباط با این موضوع نسبت به حل این مورد اقدامات لازم را انجام دهد.

خرم گفت: در رابطه با بازگشایی مدارس یک مثلثی وجود دارد که یک ضلع آن دستگاه تعلیم و تربیت، ضلع دیگر همه مسئولین دستگاه های مختلف هستند که باید کمک های لازم را به دستگاه تعلیم و تربیت کنند و ضلع آخر اولیا، مربیان و جامعه است و باید این ۳ ضلع مثلث با یکدیگر هماهنگ و منظم کار کنند که فضا کاملا کنترل شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه ها باید اقدامات لازم را انجام دهند تا دچار عقب‌افتادگی و غفلت نشویم. بحث ترافیک از مهم‌ترین مسئله های امروز است که انتظار می‌رود طرح های مختلف در خصوص آن ارائه و اجرا شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: تمامی مجموعه‌ها موظف هستند اقداماتی که مربوط به بازگشایی مدارس می‌شوند را به بهترین شکل انجام دهند تا در امر بازگشایی مدارس بعد از گذشت شرایط کرونایی دچار مشکل نشویم.

دانش آموز خبرنگار: کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار