مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست هم اندیشی با اعضای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه فرهنگیان:

رشد معنوی و علمی همزمان در دستور کار دانشگاه فرهنگیان باشد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت ماموریت دانشگاه فرهنگیان، از این دانشگاه خواست تا توام بودن رشد معنوی و علمی با تاسی از منویات مقام معظم رهبری در دستور کار باشد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
رشد معنوی و علمی همزمان در دستور کار دانشگاه فرهنگیان باشد

علیرضا صیادی در در نشست هم‌اندیشی با اعضای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه فرهنگیان، ضمن تاکید بر فعالیت‌های نوآورانه و لزوم توجه به مسائل علمی گفت: دانشجو معلمان باید از جوانب مختلف در مسیر رشد قرار گیرند، چرا که ماموریت دستگاه تعلیم و تربیت تنها آموزش نیست، بلکه در حوزه پرورشی نیز ماموریت ویژه ای دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: معلمان باید در میدان های علمی پرچمدار باشند و یکی از مواردی که در این مسیر مهم است، مطالعه است.

نماینده مردم ملکان نیز در این نشست با قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش استان به منظور برگزاری نشست با دانشجو معلمان و جوانان گفت: آینده کشور در دست جوانان و گام دومی ها است و باید برای نقش آفرینی این عزیزان شرایط را فراهم کرد.

موسوی در ادامه با اشاره به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری گفت: معلمان باید مولد علم باشند و در این راستا دانشگاه فرهنگیان می تواند شرایط لازم را فراهم کند.

رئیس فراکسیون مناطق محروم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت های مجلس و دولت، محرومیت زدایی است و در این راستا مجلس برای ایجاد شرایط و هماهنگی اهتمام لازم را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار