افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان خلخال

اردبیل (پانا) - ۸۹ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار اردبیل در شهرستان خلخال کلنگ‌زنی و یا افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان خلخال

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل درجریان سفر به شهرستان خلخال از افتتاح و کلنگ زنی ۸۹ پروژه با اعتباری بالغ بر هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و اقدامات عمرانی دولت روندی مستمر است، اظهار کرد: پروژه‌های دیگری هم در این شهرستان در دست اقدام است که به محض آماده شده در اختیار شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

مقام عالی دولت در استان راه‌ها را مهمترین مسئله خلخال عنوان کرد و با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر در این زمینه اظهار کرد: برای پروژه راه کلور- درام ۵۰ میلیارد اعتبار اختصاص یافته است. علاوه بر این ۴۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست محترم جمهوری تا پایان این ماه به این پروژه اختصاص می‌یابد و امیدواریم این پروژه با سرعت بیشتر پیش برود.

عاملی در ادامه به موضوع احداث تونل الماس در محور اسالم به خلخال اشاره کرد و گفت: مهمترین موضوع در این خصوص اخذ مجوز ماده ۲۳ است که مدارک آن تکمیل شده و طبق قولی که دادند در نخستین جلسه کمیسیون این مجوز برای تخصیص اعتبار و شروع عملیات اجرایی داده خواهد شد.

وی گردشگری را حوزه مهم دیگر در این شهرستان عنوان کرد و گفت: بحث گردشگری خلخال برای ما بسیار مهم است چند پروژه در این منطقه تعریف شده و پیگیر هستیم که این پروژه‌ها مایه رونق گردشگری شهرستان خلخال شود.

استاندار اردبیل با اشاره به جلسات متعدد با وزیر صنعت معدن و تجارت درباره معادن شهرستان خلخال اظهار کرد: مطالعات اولیه نشان می‌دهد ظرفیت‌های معدنی خوبی در این منطقه وجود دارد و با جدیت پیگیر این موضوع هستیم که برای سال جاری حتماً چند پروژه تحول آفرین در منطقه خلخال تعریف کنیم که نتیجه آن رونق اقتصاد منطقه و افزایش درآمد مردم باشد.

در پنجمین روز هفته دولت و در جریان سفر استاندار اردبیل به شهرستان خلخال عملیات اجرایی سد مخزنی شهید پستی در بخش خورش رستم این شهرستان آغاز شد. امروز همچنین از آسفالت راه روستایی سوسهاب بهره برداری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار