نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان فارس افتتاح شد

شیراز (پانا) - با حضور استاندار فارس و مسئولان شهرستان شیراز، نمایشگاه دستاوردهای دولت در ضلع جنوبی استانداری فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان فارس افتتاح شد

این نمایشگاه از ۲ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دولت، تا پایان هفته دولت در ضلع جنوبی استانداری فارس دایر خواهد بود؛ در ابتدا محمد هادی ایمانیه استاندار فارس از این نمایشگاه افتتاح و از غرفه‌های مختلف بازدید کرد.

در این نمایشگاه ۲۶ غرفه در قالب‌های مختلفی همچون صنعت برق، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی استان فارس، رسانه، اورژانس و…. حضور داشتند.

ایمانیه در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: فعالیت‌های یک‌سال اخیر که همزمان با شروع به کار دولت سیزدهم بوده در این نمایشگاه، بخشی از آن به نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه افزود: از شهروندان به ویژه اقشار علمی و دانشگاهی و اساتید و فرهیختگان استان از این نمایشگاه بازدید و نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با عملکرد این نمایشگاه اعلام کنند تا بتوانیم عملکرد خود به صورت صحیح‌تر انجام داده و جهادی‌تر طی کنیم.

نمایشگاه دستاوردهای دولت از ۲ تا ۸ شهریور ماه از ساعت ۸ الی ۲۰ در ضلع جنوبی استانداری فارس، میزبان عموم و علاقمندان است.

دانش‌آموز خبرنگار: امین رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار